pannukakku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh?

Vieras
tein ekaa kertaa tai koitin..
siitä tuli ihan kökkäreistä kun kaadoin pellille,ohjeessa luki että älä sekoita liikaa,vähän vaan ja sitten siitä tuli kökkäreistä?
ekaksi sekoitettiin kuivat aineet ja sitten lisättiin maito,munat ja öljy.
menikö nyt jotain pieleen?
tein ohjeen mukaan ja kökkäreä tuli tuosta ?

luulis et olisi helppo tehdä vai kuuluuko sen olla tommosta kökkäreistä,sehän menee uuniin kohta kyllä :D

Annoithan taikinan turvota kunnolla ennen pellille kumoamista? Mä kyllä teen yleensä niin päin että lisään kuivat aineet kosteisiin pikkuhiljaa ja kokoajan samalla sekoittaen.

[QUOTE="heh";22439763]Annoithan taikinan turvota kunnolla ennen pellille kumoamista? Mä kyllä teen yleensä niin päin että lisään kuivat aineet kosteisiin pikkuhiljaa ja kokoajan samalla sekoittaen.[/QUOTE]

no en antanu kun ohjeessa luki et kaada pellille ja suoraan uuniin :D
ei siinä lukenu mitään et sen pitää turvota,no saa nähdä mitä kokkare pannukakkua tulee,kai sitä voi syödä.
miksiköhän tuolla sit luki et ekaksi kuivat keskenään ja sit maito sekaan+munat ja öljy.

Noh, pannukakkutaikina tehdään samalla tavalla kuin lettutaikina eli itse ainakin vatkaan ensin munat ja lisään nesteen & rasvan. Jauhot (& leivinjauheen) vatkaan kierrevispilällä vähitellen joukkoon ettei tuu "kökköreitä" ja annan turvota hetken.

Yhteistyössä