Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:minä olen vain satama pieni...
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Hei kaikille, terveiset täältä....
Eikö kukaan tunnista...?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Miten taittavat linnut siipensä
Miten vyöryvät vedet kallioitten alla
miten nuosevat metsät tuulten mukana ja pilvien sateet jähmettyvät kiviksi..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Hei kaikille, terveiset täältä....
Mulla on joku hämärä mielikuva jostain huumoribiisistä..
Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:minä olen vain satama pieni...
joka laivoja rakastaa,jossa aina öisin palaa pari lyhtyä valkeaa, minun luonani laivat ei viihdy, olen pieni ja.........
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Miten taittavat linnut siipensä
Miten vyöryvät vedet kallioitten alla
miten nuosevat metsät tuulten mukana ja pilvien sateet jähmettyvät kiviksi..![]()
:flower:
kyllä Sinua, sinua rakastan...
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Hei kaikille, terveiset täältä....
mullaki :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vain valokuvas piirongin päällä
tunnu ei sun tuoksusi täällä..
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vain valokuvas piirongin päällä
kylmä niinkuin marraskuu on ilman sua mun sydämein..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Hei kaikille, terveiset täältä....
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Hei kaikille, terveiset täältä....
ei tää oo se leiribiisi..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vain valokuvas piirongin päällä
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Hei kaikille, terveiset täältä....
noup![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Ja laulu, jonka laadin oli aivan sanaton....
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mistä tunnet sä ystävän?
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Mistä tunnet sä ystävän?
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vain valokuvas piirongin päällä
Sinne ei, ei koskaan ei, valo pääse auringon.
Myrsky repii puita, taivas salamoi. Myrsky samanlainen sydämmessä soi.
Elämääni muita tulla ei vain voi. Siks revin kirjees ja tuleen heitän sen...
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Hei kaikille, terveiset täältä....
noup![]()
eiku nyt mää tiiänki..tää on suurlähettiläitä... anteeksi etten ole aiemmin teille ehtinyt kirjoittaa.. ja sitten jotain että kunnon hommia ei löytynyt vielä, hanttihommia ainoastaan..![]()