pankkikortti asiaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vvv"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vvv"

Vieras
eli mulle tuli lappu että mulle on tullu tapiolan kortti postiin, mut tuleekohan siinä sitten tunnusluku samassa kirjeessä vai tuleeko se erikseen? kun ainakin muilla pankeilla tulee ensin tunnusluku ja sit muutaman päivän päästä kortti kotiin. mut tapiolasta se tuli kirjattuna kirjeenä postiin. niin mietin että jos käyn kortin huomenna hakemassa niin onko siinä tunnusluku samassa että voin sitten käydä ostoksilla? :)

Ei ole samassa, vaan tulee erikseen kotiin.

Voithan käydä kortilla shoppaamassa, kunhan henkkarit on mukana. Pin-koodin voi ohittaa, mutta silloin tosiaan myyjä tarvitsee henkkarit, vaikka ostosten summa olisi jokin ihan minimaalinen summa.

jaa no mää sitte turhaa olin mielissäni täällä että pääsen soppaileen:D en jaksa odottaa että kortti tuleesiinä ois luottorajaakin paritonnii:) ois päässy viikonlopuks ostaan uuden sängyn yms,mut ei sit:(

höh ei mulle vaan mitään tunnuslukua oo tullu:O herran isä,sitä justiin mietinki,että onko posti menny sit johonkin nevadaan:O kauheeta pitäskö soittaa sinne pankkiin...tuliok sulle kirjattuna kirjeenä se tapiolan kortti postiin?

höh ei mulle vaan mitään tunnuslukua oo tullu:O herran isä,sitä justiin mietinki,että onko posti menny sit johonkin nevadaan:O kauheeta pitäskö soittaa sinne pankkiin...tuliok sulle kirjattuna kirjeenä se tapiolan kortti postiin?

tuli ensimmäinen kortti kirjattuna ja tunnusluvun ekaan korttiin sain pankista avatessani tilin ja kun vaihdoin pankin korttiin ( sirulliseen ) tuli ensin tunnusluku ja sitten vasta kortti kotiin

no siis mulla on kaikki nettitunnukset sinne ja sit tuli se lappu että postista pitää kortti hakea mut mistä mä siis saan sen tunnusluvun siihen? lähin tapiola pankki on meiltä noin 200kilsaa,että ei oikein vihtis ajella hakemaan sitä. miten tuliko sulle ekan kortin mukana se tunnusluku kun postista kävit sen hakeen?

no siis mulla on kaikki nettitunnukset sinne ja sit tuli se lappu että postista pitää kortti hakea mut mistä mä siis saan sen tunnusluvun siihen? lähin tapiola pankki on meiltä noin 200kilsaa,että ei oikein vihtis ajella hakemaan sitä. miten tuliko sulle ekan kortin mukana se tunnusluku kun postista kävit sen hakeen?

turvallisuussyistä tunnuslukua ja korttia ei ikinä lähetetä samassa postissa..sain ekan tunnusluvun pankista,kun avasin tilin..kuten tuossa ylempänä jo vastasin..

Mullakin on aina tullut tunnusluku ensin postissa ja sitten pari päivää myöhemmin kortti eri kirjeessä, ei kylläkään kirjatussa kirjeessä vaan ihan tavallisessa postissa. Tilit OP:ssa ja Nordeassa. Tosin jos tuo on kirjattuna kirjeenä tullut, niin voihan olla että tulee samassa, sitä kun ei saa näyttämättä henkkareita... käy nyt hakemassa se ensin ja soita sitten sinne pankkiin, että onko tunnuslukua lähetetty tai jos ei ole niin miten sen saat. Ei nyt hätääntyä tarvi, koska vaikka se tunnusluku pahimmassa mahdollisessa skenaariossa olisi mennyt väärään paikkaan, niin ei sillä pelkällä tunnusluvulla kukaan mitään tee kun ei ole mitään muita tietoja. :)

ärsyttää kun en pääse sitä korttia käyttämään ja kerkesin jo miettiä mitä kaikkea kivaa soppailisin huomenna:) mut meen huomenna postista hakeen kortin ja jos siellä ei mukana oo sitä tunnuslukua niin raivostun kyllä postinjakalle..se muutenkin jakaa miten sattuu tänne postit,melkein joka päivä on naapurin postias meillekin tulossa ja ite sa perässä juosta et on vääri jakanu..niin jos se tulis siinä kortin mukana muilla pankeilla tulee suoraan kotiin kortti ja erikseen tunnusluku..

Yhteistyössä