Pankkiasiaa,rahan siirtyminen tilille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "odottaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"odottaja"

Vieras
Minun piti saada lainaamani rahat tänään tililleni.Lainasin kaverille rahaa ja sovittiin,että rahan pitää olla ehdottomasti tänään minun tililläni.No eipä olekaan.Meillä on eri pankit,mutta lupasi huolehtia että raha on tilillä tänään.Kuinka aikaisin huomen aamulla tilit päivittyvät?Siis että nään onko rahat tullut nyt ensi yön aikana tilille.Vika kerta kun lainaan enää rahaa:(

Yön aikana on paljon maksujen tietokoneajoja. Itse en ole koskaan huomannut, että rahaa olisi tullut tilille klo 9:00 jälkeen silloin kun maksu on maksettu eri pankista.

sanotaan et eri pankkien välillä voi mennä 3kin päivää mut mulla on tullu aina seuraavana päivänä jos on laitettu maksuun virka-aikaan.

Ja joskus on kyllä tullu tilille rahaa vasta 18 aikaan illalla että kyllä niillä on aika myöhäänkin ajoja ainakin nordeassa.

IBAN tilinumerolla niin näkyy perjantaian vaikka klo 22 maksettu maanantaina heti aamulla ( en tiesä monelta siirtyy siis yöllä), ei mene ti tai ke. Siis näin jos eri pankki. Saman pankin sisällä näkyy heti

Yhteistyössä