Paniikkikohtaus(ko?)

Eilen tuli autossa ihan yhtäkkiä tunne ettei saa happea, alko huimaamaan, tuli kylmiä/kuumia aaltoja...
Tänäänkin vielä ollut semmonen ahdistava olo, muttei kuitenkaa niin ahdistava kun eilen.
Kauan kestää että olo normalisoituu, onko kokemuksia?

Ikinä en oo tämmöstä saanu, nyt oli eka kerta..mietinki että voiko lapsen syntymä (synnytyksestä 2kk aikaa) saada aikaan tämmösen kohtauksen, kun elimistö ei ole vielä kuitenkaa normalisoitunut...

mutta kyllä säikäytti...aattelin että kuolen varmaan kohta tai saan sydänkohtauksen :'(

hei ja tervetuloa paniikkihäiriön ihanaan maailmaan.ite "sairastuin" pojan syntymän jälkeen.on tosi yleistä nykyään etenkin nuorilla äideillä.mutta jos lohduttaa niin ei siihen ainakaan kuole.perseestä se kyllä on jos joka päivä tulee aina kun yrittää lähtee ulos tms..tsemppiä ja toivottavasti ei enää tule uudestaan

joo
Mulla ollut paniikkihäiriö jo pari vuotta, ja nyt kun vauva syntyi kuukausi sitten, on taas ollut oireita. Mulla ne johtuu varmasti suurimmaksi osaksi väsymyksestä, silloin saa kohtauksen helpommin.

Kiitos!...Tässä se kovasti pyörii vielä mielessä, ku kuitenki säikäytti nii perusteellisesti, ja kuitenki vielä rinnassa ahdistaa...
Toivottavasti menee nyt ohi kokonaan ja ei tulis enää toista kertaa.

onko sulla parantunu "sairaus" vai tuleeko sulla noita kohtauksia? Kuinka useasti? Onko sulla kauan ollu?

mulla alko viime syksynä ja on ollut ihan jokapäivästä.pari viimeviikkoa mennyt vähän paremmin,mutta muuten on ollut ihan hirveetä.mulla oireena vielä pakottava tarve päästä vessaan vaikkei oikeesti mikään hätä oliskaan.neuvolan psykologin kanssa oon alottanu tekemään työtä tän paniikin kanssa ja toivon kovasti että saisin elämäni takaisin koska missään en ole voinut käydä kohta puoleen vuoteen.hajottaa aika perusteellisesti

Yhteistyössä