M
"mimi"
Vieras
Onko täällä ketään kellä on paniikkihäiriötä? Mä ite oon saanu tässä kuukauden aikana outoja kohtauksia, ensin tulee kamalan kuuma, niinkuin sellaisia kuumia aaltoja. Sit alkaa huimaamaan, pöyrryttää, heikottaa, maha menee sekasin, oksettaa ja paskattaa, sydän alkaa jyskyttää, tuntuu että ilma loppuu, pakko päästä ulos. Ja siinäpä se paniikki onkin sitten jo kehittynyt. Menen paniikkiin kun alan miettiä että mikä vittu mulla oikein on, pelottaa kun ei pysty hallitsemaan itseään. Yleensä nää kohtauksen tulee jossain sellaisessa paikassa josta ei pääse helposti ulos, alan miettiä paniikissa ulospääsy reittiä. Tälläiset paikat on esim. kauppa tai liikkuva auto. Äitin sanoi että vaikuttaa kyllä aika paljon paniikkihäiriöltä. Mitä hoitoa siihen on? En haluaisi alkaa syömään mitään jatkuvia lääkkeitä. Pelottaa. Oon ollu aina terve, ja nyt sit tuli tällänen. Tänään ois tarkotus soittaa koulun terveyden hoitajalle, tai oli oikeestaan jo eilen, mutta jotenkin sekin pelottaa, kun tuntuu että pitääköhän se terkkari mua vaan hullunu, tai sit se vähättelee tätä koko juttua.
Toivottavasti joku jakso lukee tän sekavan tekstin.
p.s muilla keskustelupalstoilla tuli lähinnä vaan epäasiallista vittuilua, toivottavasti ei täällä
Toivottavasti joku jakso lukee tän sekavan tekstin.
p.s muilla keskustelupalstoilla tuli lähinnä vaan epäasiallista vittuilua, toivottavasti ei täällä