paniikkihäiriöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mie

Aktiivinen jäsen
13.06.2004
1 955
2
36
onko kellään kokemusta sepram 20mg nimisestä lääkkeestä? koska alkaa tehoamaan kunnolla? olen nyt kolme viikkoa syönyt, mieliala on noussut mutta ahdistusta on vielä :/

Mulla kokemusta sepramista alussa oli 20mg, kun oli pakkoajatuksia ja paniikkikohtauksia.Olin tuolloin raskaana.Sairastan siis odotusajan masennusta/synnytyksen jälkeistä masennusta.Lääkkeet veivät kohtaukset ja pakkoajatukset, mutta alakulo jäi.Vauvan synnyttyä nostettiin 30mg.. ei auttanut ollenkaan.

Sitten kokeiltiin gymbaltaa 60mg..tuli kauheet päänsäryt..joten taas vaihdettiin.
Nyt menossa efexor 150mg, ja tuntuu että aurinko alkais paistamaan meikäläisellekin..on tässä vuosi jo sumussa kuljettukin.
Nyt on sopiva lääke tainnut löytyä minulle, ja isommalla annoksella.

sepram ei oo kai niin kauheen tehokas.. kannattaa puhua lääkärille asiasta. :hug:

tuo kolme viikkoa ei ole mikään aika vielä. Ei mielialalääkkeet tehoa kuten burana. Ite olin vuoden saikulla ja lääkettä yli vuos. Tärkein tekijä oli terapia. ei pelkkä lääke paranna.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2007 klo 15:13 maltahan kirjoitti:
tuo kolme viikkoa ei ole mikään aika vielä. Ei mielialalääkkeet tehoa kuten burana. Ite olin vuoden saikulla ja lääkettä yli vuos. Tärkein tekijä oli terapia. ei pelkkä lääke paranna.

lähinnä ajoin sitä takaakin että, tuo sepram rupeaisi tehoamaan kunnolla vasta jonkun ajan päästä

Yhteistyössä