paniikkihäiriö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tulee sellanen olo/pelko että sekoaa.. se paniikkikohtaus on niin fyysisesti ja psyykkisesti kamalan tuntoinen. netistä löytyy paljon tietoa paniikista ja oireista. 2v sairastaneena.. elämä on niinnku ennen ja jälkeen paniikin.. mikään ei oo enää entisensä.. kaupassa ja autossa, töissä on vaikeaa.. ahdistaa.. joskus ahdistus sitten voimistuu niin että laukeaa kohtaus.

Ahdistaa, ahdistaa, ahdistaa, ahdistaa, ahdistaa...
Ja hyvin sanottu edelliseltä, joskus vaan ahdistaa niin kovaa että siitä tulee kohtaus. Ahdistaa sellaiset paikat mistä ei pääse pois, esim auditorio tai juhlasalitapahtumat. Juna ja bussi. Mulla oli pari vuotta Seronil lääkitys, nyt olen ollut ilman varmaankin noin 5 vuotta ja suht hyvin menee.
Levottomuutta/rauhattomuutta lähinnä nykyään T:Duracell pupu

mulla oli aiemmin, hallitsematonta tärinää, ei pystynyt keskittymään, itketti, ahdisti, päässä pyöri, tuli paha olo. joskus kaikki samaan aikaan, joskus osa noista. cipralex auttoi!!
miehellä todettiin ihan vähän aikaa sitten, sydän hakkasi, rintaa puristi ym. kaikki sydänfilmit ja monet kokeet ottivat, mutta ne oli ok. mies ei pystynyt enää mihinkään lähtemään, oli äreä kun ei jaksanut oireitaan. on juuri aloittanut lääkityksen ja jo se tieto, että sai apua, on näköjään jo miehen oloa helpottanut.

Yhteistyössä