Paniikkihäiriö aina kun mies baarissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "moi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"moi"

Vieras
varsinkin,jos ei kerro etukäteen menevänsä. Aina tulee kauheat skitsojutut mieleen, (on joitain huonoja aiempia kokemuksia) vaikka tämä mies on luotettava ja näin. En ole yhtään oma itseni,aina ajattelen,että mies menee siksi kun minä en riitä.
Oon ennen ollut varsin menevä, mutta nyt ei itseäkään innosta. Muuta syytä tätä miestä kohtaan ei ole,kun että kerran oli kimppasaunassa ja kehui mulle niitä tyttöjä joita siellä oli ja samalla sanoi, että silti on minusta kiinnostunut. Tämä minun tietämättä päähänpistona. Ajatteli että minä olisin otettu,kun kehui muita tyttöjä mulle,mutta silti hän on minun kanssa :O

[QUOTE="moi";22589520]varsinkin,jos ei kerro etukäteen menevänsä. Aina tulee kauheat skitsojutut mieleen, (on joitain huonoja aiempia kokemuksia) vaikka tämä mies on luotettava ja näin. En ole yhtään oma itseni,aina ajattelen,että mies menee siksi kun minä en riitä.
Oon ennen ollut varsin menevä, mutta nyt ei itseäkään innosta. Muuta syytä tätä miestä kohtaan ei ole,kun että kerran oli kimppasaunassa ja kehui mulle niitä tyttöjä joita siellä oli ja samalla sanoi, että silti on minusta kiinnostunut. Tämä minun tietämättä päähänpistona. Ajatteli että minä olisin otettu,kun kehui muita tyttöjä mulle,mutta silti hän on minun kanssa :O[/QUOTE]

Viinan vähyyttä. Kippis ja kulaus!

Ap: Kyseessä ei varmaankaan ole paniikkikohtus vaan ihan puhdas mustasukkaisuus.

Selvitä asia itsesi (ja miehesi) kanssa. Parisuhteesi vaatii varmasti pientä hiomista.

Kiitos asiallisista vastauksista,helpotti,kun ei tämä vissiin niin hirveetä olekaan. Olenhan minä mustasukkainen ja inhoan sitä itse eniten. Mies ei edes ole mustasukkainen ja tulkitsen senkin niin,että hänelle on ihan sama mitä teen. Pitänee tehdä jotain,oisko kokemuksia,mitävois tehdä asialle?

[QUOTE="mää";22592137]Kiitos asiallisista vastauksista,helpotti,kun ei tämä vissiin niin hirveetä olekaan. Olenhan minä mustasukkainen ja inhoan sitä itse eniten. Mies ei edes ole mustasukkainen ja tulkitsen senkin niin,että hänelle on ihan sama mitä teen. Pitänee tehdä jotain,oisko kokemuksia,mitävois tehdä asialle?[/QUOTE]

No näin pikkujoulujen kynnyksellä anna luonnon hoitaa asia :D

Yhteistyössä