Paniikki - olenko raskaana?

Hei!

Mä tiedän, että täällä on osaavia, mukavia ja fiksuja ihmisiä. Joten pliis. Auttakaa tätä 22-vuotiasta naikkosta hädässä. Käytin minipillereitä noin kolme vuotta, kunnes jokin aika sitten päätin lopettaa ne toistaiseksi. Noin kahden päivän päästä lopettamisesta alkoivat menkat, jotka kestivät noin 3-4 päivää. Samana päivänä kun menkkani olivat loppusuoralla, harrastin kahteen otteeseen seksiä rakkaan mieheni kanssa ja valitettavasti siinä rakkaudenhuumassa unohtui sellainen pikku juttu - en ole enää pillereillä. Ja kyllä, annoin hänen tulla sisään. Kahteen otteeseen.

Nyt mietinkin, että onko mahdollista että pillereitten ehkäisyteho vaikutti vielä harrastaessani seksiä? Toinen kummastusta herättävä juttu oli "lima", joka minusta tuli yhdynnän jälkeen. Se oli läpinäkyvä ja ameebamainen, samanlaista millaista minusta tuli joskus ovulaation aikoihin ennen pillereiden syömistä. Onko siis mahdollista, että kroppani on mennyt pillereitten syönnin lopettamisen seurauksena sekaisin, ja ovuloin heti edellisten menkkojen loputtua? Tämähän tarkoittaisi siis sitä, että saattaisin olla nyt raskaana. Tästä yhdyntäepisodista on nyt 11 päivää ja tänään tikuttaessani raskaustesti näytti tietenkin negatiivista vielä tässä vaiheessa. Nyt on ehkä huonoin aika kohdallani tulla raskaaksi sillä olen lähdössä opiskelemaan unelmieni alaa, mutta minkäs teet kun vahinko on käynyt. Tietenkin toivon sormet ristissä menkkojen alkavan, mutta jos nyt raskaana olen, ei keskeytys ole tässä rakastavassa suhteessa vaihtoehto.

Ai niin, pillerimerkki jota käytin on desogestrel cerazette.

Apua.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä