Paniikinomainen syömisen ja olon kyttäily

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maijuli84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maijuli84

Jäsen
02.08.2011
78
0
6
Odotan esikoista nyt rv 15+2 ja oon kärsiny aiemmin elämässä paniikkikohtauksista ja ahdistuneisuushäiriöstä (näistähän ei parane mutta oireeton olen ollut). Aiemmin söin myös rauhoittavana Sepramia.
Nyt raskauden myötä olen huomannut taas itessäni paniikinomaista kyttäilyä etenkin jos olen vahingossa syönyt jotain vältettävistä ruoista. Olin myös lapissa lomailemassa ja aloin pelätä sairaalloisesti myyräkuumetta. Listeriaa pelkään kuin ruttoa ja sen pelko on vienyt myös yöunia. Lähes joka yö näen myös unta keskenmenosta.

Nyt kaikki taas tänään kärjistyi kun aamulla heräsin ja juoksin vessaan. Tuli vetistä ripulia ja nyt sitten koitan yhdistää sen kaikkeen syömiseen. Eilen söin pakastepizzaa jonka kyllä asianmukaisesti valmistin, mutta pelko on silti koko ajan. Soitin neuvolaan ja sieltä rauhoittelivat ja saan kaikki muut hermostumaan neuroottisuudellani.

Vaikka sen ymmärtää, että jos jotain tapahtuu niin tapahtuu, voihan listerian saada mistä vain mutta mieli on maassa. Pahoinvointikin on jatkunut alusta tähän päivään ja sekin masentaa oloa.

Onko täällä ketään joka on joskus kokenut samaa? Pelottaa jos itse tekemisillään saa pahaa aikaan pikkuiselle..:(

Yhteistyössä