Panetus gallup! :P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Eli kerro asteikolla 1-10,paljonko tekis patukkaa tai mitä nyt kenenkin tekee mieli? :snotty:

Täältä lähtee TÄYS 10, VÄHINTÄÄN! Mä en tiedä mikä mua vaivaa,no ovulaatio vissiin ainakin ja se et oon ollu ilman miestä viikon reissussa ja ja..nyt muutaman olusen nauttineena omassa rauhassa ja hiljaisuudessa.. Ja mies perkule on töissä! :snotty: :o

No eihän tässä ole enää kuin kolmisen tuntia.. ;) :p :saint:

Niin että tämmöstä galluppia tänään! :D

:D Ehkäpä 7.. tosin en ole saanut kunnon seksiä ties milloin viimeksi.. oliskohan 3 vkoa sitten.. (en laske pika-vauvateko-seksiä kunnon seksiksi).. Mutta kyllä hengissä selviää olotilan kanssa.. pakkohan se, miehen näkee vasta keskiviikkona..

Alkuperäinen kirjoittaja Möhköfanttis:
:D Ehkäpä 7.. tosin en ole saanut kunnon seksiä ties milloin viimeksi.. oliskohan 3 vkoa sitten.. (en laske pika-vauvateko-seksiä kunnon seksiksi).. Mutta kyllä hengissä selviää olotilan kanssa.. pakkohan se, miehen näkee vasta keskiviikkona..

:D Mulle kävis nyt heti pikapanoki oikein hyvin,mut maltettava on vielä hetki :xmas:

Höh,mä kävin tupakal ja kuvittelin saavani montaki vastaajaa..Ois lohduttavaa tietää etten oo ainut.. :laugh: :saint:

^^ Jouduit tyytymään meihin :D Kyllä pikapano käy minullekin, kunhan on kunnon pano.. eikä siten,että minä mietin kauppalistaa ja mies keskittyy ampumiseen :laugh:

:laugh: Me säästetään nuo yritykset syksymmälle,mut harjoitteluahan tarvitaan aina ;) Kauppalistan mä teen keittiön pöydän ääressä,tosin voishan siinä tehä muutakin....no niin.. :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja häät tulossa:
Alkuperäiseen; täys 10. Puolisokin harmikseni juuri nyt polttareissaan, joutunee odottelemaan vielä muutaman tunnin...

Voi onnea! :flower: :heart: Mieti jos malttaisitte hääyöhön asti,tulis varmaan tosi kiihkeetä,tosin ei välttämättä kestäis niin pitkään.. :D

^ Heh.. et tunnista, oon vaihtanut nickiä :p *joskus valvottiin paljonkin yhdessä.. täällä siis ;)*

Kirjotit voipikoolla:lle,eikö? =) Aattelin et sun profiilin teksti ei kuulosta kyllä tutulle..Mut silti alko vaivaa et millä nikillä sä oon ennen palstaillu? :D

Yhteistyössä