panettaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kanki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tosi on:
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvää joulua.:
Nyt on JJ:kin seonnut, kirjoittaa ja vastailee itse itselleen!
Kaikki Ellejen naiset käynyt läpi.

Jep. Sekaisin se on ollu jo pitemmän ajan.
Kun itse kysyy ja itse vastaa, harvoin tulee riitaa :)

Onnex se Hesan suunnasta oleva "aikuinen nainen" tajusi lopettaa perässäroikkumisen, huomasi mikä sika JJ on.

Se oli kaunis ajatus ;) Mietin itsekin millaista olis nähdä sinut livenä..;)
Täällä näyttää olevan usiet Pimukka nimisiä liikkeellä, ei kiva viedä toisten nimimerkki:(
Kuka on sitten kuak mietin...

Sauna on ihanaa..voisit pesemään minut ja sen jälkeen minä sinut..;) Hitaasti pesen selkäsi ja tulen sinussa kiinni, kädet kiedon sinun ympärille ja pesen sinun rinnat...aaah, miten ihanat ne ovat...tunnet kuinka kova kaluni sykkii sinun vasten...;))

Mutta nyt on riisuttava vaatteet ja lähdettävä saunaan kun se lämmintä...;))
Lähetän sieltä sinulle kuumia ja kosteita ajatuksia...tunnet niitä joka puolelle...;))

Mansikka kylpyvaahto odottaa ja ihanan tuoksuinen sauna meitä aah...
Käydään pesulla sanot minulle kun tullaan mökille saunaan ja ilta on täynnä kiimaista
oloa...Katsot minua kun minä alan heittää vaatteita pois sinulta ja sinulla kulli seisoo
niin ihanasti taas ohooooooooooo ajattelen ja hyväilen sinua ja sinä heität minun pikku housut nurkaan ja tissu liivit myös ja alat nuolla minun pillua huh huh mikä nautinto ilta taas...mennään suihkuun sinä alat hieroa itseäsi kylpyvaahdolla ja minä nuolen sinun paksun ja mahtavaa kulliasi joka seisoo niin ihanasti ja sinä hierot minun isoja tissujani aah sanot sinulla Pimukka on mahtavat tissut...minä pesen sinut ja otan käteeni kullisi ja hyväilen kulliasi ja vesi menee joka paikkaan ja sinä nuolet minua kiihkeästi... mennään saunaan lautteille sinä sanot ja rupeat taka päin nussii minua joka tuntuu taivaallisen hyvältä...:)

Alkuperäinen kirjoittaja Pimukka:
Mansikka kylpyvaahto odottaa ja ihanan tuoksuinen sauna meitä aah...
Käydään pesulla sanot minulle kun tullaan mökille saunaan ja ilta on täynnä kiimaista
oloa...Katsot minua kun minä alan heittää vaatteita pois sinulta ja sinulla kulli seisoo
niin ihanasti taas ohooooooooooo ajattelen ja hyväilen sinua ja sinä heität minun pikku housut nurkaan ja tissu liivit myös ja alat nuolla minun pillua huh huh mikä nautinto ilta taas...mennään suihkuun sinä alat hieroa itseäsi kylpyvaahdolla ja minä nuolen sinun paksun ja mahtavaa kulliasi joka seisoo niin ihanasti ja sinä hierot minun isoja tissujani aah sanot sinulla Pimukka on mahtavat tissut...minä pesen sinut ja otan käteeni kullisi ja hyväilen kulliasi ja vesi menee joka paikkaan ja sinä nuolet minua kiihkeästi... mennään saunaan lautteille sinä sanot ja rupeat taka päin nussii minua joka tuntuu taivaallisen hyvältä...:)

Juuri noin olisi ihanaa... Mennään saunan lauteille ja sinä pyllistelet välittömästi minulle ja sanot Aarne mitä pidät pillustani jonka levittelet sormella. Se on niin taivaallisen näköinen, aivan edessäni ja on pakko nuolla sitä...aaaah, voihkit miten ihanalta se tuntuu kun nuolet pilluni mutta haluan etä otat minut nyt Aarne huudat! Ohjaan kovan kullini sun pilluun ja hitaasti työnnän sen sisään, otan lantiosta otteen ja yhdellä rajulla työnöllä se menee pohjan asti...aaah... Aloitan nussia sinut rajummin, samalla otan sinun rinnosita kiinni ja hyväilen...nussi lisää huudat..anna lisää Aarne..ja minä nussin kovemmin...ja tunnen kuinka pillusi sykkii ja anlet minut täyttämään pillusi spermalla...kun laukeat huutelet ja minäkin laukean...aaaah..

Mutta nyt sauna odottaa...