panettaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kanki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
uuuhh miten mahtavaa saada takaapäin....voi luoja mikä tunne saada kovaa kullia ...minuun aivan ihnanaaa.....otat lantiosta kiinni ja vedät ja liikuttelet kullia sisällä ja se sykkii ...työnnä.....kiihdytät vauhtia ja työnnät entistä rajummin ja saan oikein kunnolla ....ihanaa..;))en kestä...;)

..todella mahtavaa ottaa sinut takaapäin...rajusti ja kovaa otan sinut. Kovaa kulli liukuu sisään ja ulos, se oikein kiiltää ja litinä kuuluu. Otan rajun otteen sinun lantiosta ja vedän sinut kovemmin ja kovemmin minua päin joka kertaa kun painan kullini sisään. Huudat nautinnosta ja pyydät lisää.... Vauhtini kiihtyy ja tunnen kuinka pillusi sykkii ja sanon nyt saat kunnolla, koska nyt nussin sinut kuin peto... Anna minulle kaikki huutelet...täytä pilluni sinun spermalla....tunnet kuinka kullini sykkii ja en minäkään kohta kestä...muutama työntöjä vielä niin laukean...;))...tulen huutaen...ja sinäkin laukeat samaan aikaan...oooohhh..;)))

Alkuperäinen kirjoittaja Pimukka:
Etpä taida olla uskollista tyyppiä:(

Sellaisia ne.. kun selkänsä kääntää, niin.. mutta ei sillä nyt väliäkään, virtuaaliseksiähän täällä vain.. ja kaukana oikeasta, joka on paljon nautittavampaa :)

Sinähän olet ihana tyttö! Aivan vanhan sydäntä lämmittää.. Kiitos! Että ihan poskelle suukon sain, sehän on sentään NIIN lähellä huulia! Ehkä vielä joskus huulillekin..? Nyt minun täytyy poistua verkosta hetkeksi..

Alkuperäinen kirjoittaja Pimukka:
Iltaa...hyvänyön suukon lähetän sinulle ja halaan taas sinuaja toivotan sinulle oikein kuumia ja märkiä unia...Nähdään:)

Kiitos tuosta märästä suukosta.. nuolen vieläkin huuliani.:) Toivottavasti myös sinun unesi ovat märkiä - ainakin yhtä märkiä kuin suukkosi.. kun menet sänkyysi, avaa vähän reisiäsi.. painan suukon huulillesi.. Hyväksi yöksi.. Nähdään!

Ei tämä sen kummempaa kuin ainoastaan virtuaaliseksiä näillä palstoilla, kaikki sen ymmärtää. Eikä kukaan voi ketään omistaa, ei edes täällä! Mutta mukavaa illanjaktoa kaikille lukijalle vaan :))

Kiva kun pidit minun ja Maryleen "sessiosta" tänään;)
Rutistan sinut mun viekkuun ja halaan sinut hiljaa koko yön läpi..
Kuiskaan sinulla hyvää yötä, kauniita unia...ja Aarnen kuvia..;))
Öitä!

Millainen asento on paras
nainen päällä
lusikat
lähetyssaarnaaja
polvistus
yab yum
haukotus
indrani
vaunut...Aktiivinen ja intohimoinen rakastelu kiehtoo minua ohooooooooooooo...
Kama Sutra asentoja kiinnostaako sellaiset?