En
"Hmh" 17.03.2015 #27 En. En myöskään esim. suostuisi kääntymään yhtä henkilöä vastaan säästääkseni itseäni.
tota 17.03.2015 #28 En. Mun pomo on 78v rouva. Ja mä olen parisuhteessa. Mutta ei se ihan mahdoton idea olis, jos olis ( aika paljon) erillainen työ ja PALKKA.
En. Mun pomo on 78v rouva. Ja mä olen parisuhteessa. Mutta ei se ihan mahdoton idea olis, jos olis ( aika paljon) erillainen työ ja PALKKA.
Coeur de Glace 17.03.2015 #29 [QUOTE="...";30722524]Vastaa kuitenkin kysymykseen [/QUOTE] En, ei oo mun tyyppiä.
nymfomaani 17.03.2015 #30 En, koska tiedän ettei se "pelastaisi" tilannetta kuitenkaan. Vaikka kyllähän se kuka tietää jos toimisikin haha ????
En, koska tiedän ettei se "pelastaisi" tilannetta kuitenkaan. Vaikka kyllähän se kuka tietää jos toimisikin haha ????
Tepadj 17.03.2015 #32 Alkuperäinen kirjoittaja Coeur de Glace: Näytä alkuperäinen viesti Pomo on nainen. :| Click to expand... Meil samit. Ja en ole edes bi. : /
Alkuperäinen kirjoittaja Coeur de Glace: Näytä alkuperäinen viesti Pomo on nainen. :| Click to expand... Meil samit. Ja en ole edes bi. : /
"hmm" 17.03.2015 #33 pitäis käydä sukupuolenvaihdosleikkaus läpi et kelpais, hää ku on homo. ei taitais ehtiä pelastaa työpaikkaa sillä aikataululla.
pitäis käydä sukupuolenvaihdosleikkaus läpi et kelpais, hää ku on homo. ei taitais ehtiä pelastaa työpaikkaa sillä aikataululla.