Mua ohjeistettu että esim migreenin yhteydessä saa ottaa pahimpaan kipuun samaan aikaa, mutta tämänpäiväinen tk lääkäri, josta jo selkäkipujen yhteydessä kirjoitin sanoi ettei saisi ottaa.1g panadol ja burana 600mg kyseessä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
TIetenkin saa, jos sulla ei ole mitään persussairautta joka estäisi jommankumma käytön.
Parasetamoli (Panadol, Panacod ym.)l on hellä vatsalle mutta maksalle kova rasitus, liian suurina annoksina myrkkyä. Maksimiannostus aikuiselle on kolme 1000 mg tablettia, pitkäaikaisesti otettuna pienemmätkin määrät kuitenkin vahingoittavat maksaa.
Jos minun pitää valita riskeeraanko vatsahaavalla vai maksan poksahtamisella, valitsen kyllä ensimmäisen - eli Asperin auttaa!
Mulla meni synnytyksen jälkeen useita päiviä päivässä 3g panadolia ja 1800mg buranaa. Ihan hengissä olen edelleen ja tiettävästi sisäelimetkin kunnossa.
Molemmissa on maissia jossakin muodossa. Ihon väristä näkee, jos ihminen on syönyt Panadolia: sellainen harmaa, ihan eri kuin vallisesti. Mut kurkumalla lähtee kivut, ei tarvi. Jos on Marevanlääkitys, ei saa käyttää, sanovat.Parasetamoli (Panadol, Panacod ym.)l on hellä vatsalle mutta maksalle kova rasitus, liian suurina annoksina myrkkyä. Maksimiannostus aikuiselle on kolme 1000 mg tablettia, pitkäaikaisesti otettuna pienemmätkin määrät kuitenkin vahingoittavat maksaa.
Jos minun pitää valita riskeeraanko vatsahaavalla vai maksan poksahtamisella, valitsen kyllä ensimmäisen - eli Asperin auttaa!