Panacodin käyttö tarkoitus?

• Viestiketjun aloittaja jumissa
  • Ensimmäinen viesti
No
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Diapam väsyttää muttei se mitää lihasjumia lievitä.
Kyllä Diapam on toiselta käyttötarkoitukseltaan nimenomaan lihasrelaksantti. Auttaa mulle kun ei mikään noista muista (jotka on mainittu jo tässä ketjussa ) sopinut mulle.

myy
Alkuperäinen kirjoittaja .:
http://www.mobilat.fi/opas.php Tuosta alotat, ja pyydät miehesi hieromaan. Ei kannata lihasjumiin popsia mitään pillereitä raskaana.
On siinä Mobilaalissakin lääkeaineita, että ei ole pillerin popsimista paljon kummempi vaihtoehto. Mutta kannattaa otta kyllä selvää mitä voi imetyksen aikana käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Kyllä Diapam on toiselta käyttötarkoitukseltaan nimenomaan lihasrelaksantti. Auttaa mulle kun ei mikään noista muista (jotka on mainittu jo tässä ketjussa ) sopinut mulle.
En kai oo sanonu että yleispätevästi ei lievitä. Mun kohdalla se ei sitä tee.

jep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Panacod on tulehduskipulääke jota käytetään kun mikään muu ei enää auta.Kyseistä lääkettä käytetään myös leikkausten jälkeen.
Panacod ei ole mikään tulehduskipulääke.
Juurikin näin, ei ole tulehduskipulääke. Just äskettäin määrättiin kovaan kipuun Panacod ja rinnalle tulehdukseen Pronaxenia.

.
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
http://www.mobilat.fi/opas.php Tuosta alotat, ja pyydät miehesi hieromaan. Ei kannata lihasjumiin popsia mitään pillereitä raskaana.
On siinä Mobilaalissakin lääkeaineita, että ei ole pillerin popsimista paljon kummempi vaihtoehto. Mutta kannattaa otta kyllä selvää mitä voi imetyksen aikana käyttää.
Haloo, tuo on venyttelyopas, osaatko lukea?

LH
Eli voit aivan huoletta käyttää Panacodia normaaleina annoksina (eli 1-2 tablettia max. 4 krt/vuorokausi) VAIKKA imettäisit tai olisit raskaana.

Panacod EI ole lihasrelaksantti, ainoastaan tehokas kipulääke johtuen siitä, että sisältää KODEIINIA (joka on muuttuu elimistössä morfiinin kaltaiseksi aineeksi, eli lamaa kipua tehokkaasti, mutta voi lamata myös hengityksen liiallisessa käytössä) sekä PARASETAMOLIA

Panacod EI myöskään ole tulehduskipulääke. Ainoastaan kipua lamaava (vaikuttaa sieltä keskushermoston kautta, niinkun opiaatit yleensä) JA kuumetta alentava (parasetamol)

Ja kyllä, Diapam laukaisee lihasten jännitysä sekä kouristelua, eli eiköhän näin ollen toimi eräänlaisena lihasrelaksanttina.

Alkuperäinen kirjoittaja LH:
Eli voit aivan huoletta käyttää Panacodia normaaleina annoksina (eli 1-2 tablettia max. 4 krt/vuorokausi) VAIKKA imettäisit tai olisit raskaana.

Panacod EI ole lihasrelaksantti, ainoastaan tehokas kipulääke johtuen siitä, että sisältää KODEIINIA (joka on muuttuu elimistössä morfiinin kaltaiseksi aineeksi, eli lamaa kipua tehokkaasti, mutta voi lamata myös hengityksen liiallisessa käytössä) sekä PARASETAMOLIA

Juuri tuon hengityslaman vuoksi kannattaa varoa imetyksen aikana. (Lääkäri nimimerkit ennakkotapaukset Tyks:n alueelta..)

lekuri
On siis olemassa "supernopeita metaboloijia" joilla juuri morfiini rintamaidossa voi aiheuttaa vauvan hengityslaman. Tällaisen seurauksena siis vauva kuoli TYKS:n alueella pari vuotta sitten (ja käyttömäärät aivan normaaleja). Sen jälkeen ollut eri politiikka Panacodin suosituksissa imetyksen aikana etenkin Varsinais-Suomessa jossa tapaus on muistissa ja Pharmacaan tuli myös varoitus ko. asiasta. Eli näitä henkilöitä on todella todella harva joilla riski on, mutta itse en haluaisi pelata venäläistä rulettia omalla vauvallani. Raskauden aikana ko. lääke on turvallinen ja hyvä.

No
Alkuperäinen kirjoittaja No:
En kai oo sanonu että yleispätevästi ei lievitä. Mun kohdalla se ei sitä tee.
Et kirjoittanut, ymmärsin väärin. Noi vaikutukset on tosiaan yksilöllisiä, se mikä sopii toiselle saattaa aiheuttaa hirveät sivuoireet toiselle tai sitten ei vaikuta mitenkään.

ämmä
Lopeta imetys ja ota relaksantti & kunnon kipulääke! Ankarat selkäkivut on niin lamaannuttavia ettei mitään muuta voi edes ajatella, ei silloin kannata väkisin imettää.

ed
Alkuperäinen kirjoittaja ämmä:
Lopeta imetys ja ota relaksantti & kunnon kipulääke! Ankarat selkäkivut on niin lamaannuttavia ettei mitään muuta voi edes ajatella, ei silloin kannata väkisin imettää.
Niin mä olen tehnytkin. Eilen ottanut viimeksi relaksantin ja illalla aion imettää ja kärsiä...

Yhteistyössä

Kotimaista laatusisältöä evästeiden avulla​

Keräämme yhdessä kumppaneidemme (56) kanssa eväste- ja tunnistetietoja esimerkiksi vierailluista sivuista, IP-osoitteista ja laitteiden ominaisuuksista. Tietoja kerätään, jotta voimme tarjota kävijöillemme parempia sisältöjä ja palveluita sekä kohdennettua mainontaa ja markkinointia. Tietoja hyödynnetään myös kävijämäärien ja mainonnan mittaamisessa. Hyväksymällä evästeet sallit tietojesi käsittelyn em. tarkoituksiin. Voit muuttaa valintojasi milloin tahansa evästeasetuksistasi näytön alalaidassa olevan linkin kautta.

Lue tarkemmin, mihin tarkoituksiin tietojasi käytetään:

Tällä välilehdellä voit antaa suostumuksesi evästeiden ja vastaavien teknologioiden käyttöön painamalla Hyväksy kaikki tai valitsemalla yksityiskohtaisesti, mihin tarkoituksiin annat suostumuksesi ja painamalla Hyväksy valitut. Jos valitset Estä kaikki tai et tee muokkauksia ja valitset sen jälkeen Hyväksy valitut, evästeitä tai muita vastaavia teknologioita ei hyödynnetä. Suostumuksesi vaaditaan myös siihen, että Toimittajat -välilehdellä luetellut yhteistyökumppanit saavat käsitellä tietojasi. Huomaathan, että sivuston ja palvelun toiminnan kannalta välttämättömät evästeet ovat aina käytössä.

Tarkoitukset

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Mainonta ja sisältö voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa ja sisältöä varten. Mainosten ja sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla "Asetukset" linkkiä.

Tietosuoja