Panacodin käyttö tarkoitus?

• Viestiketjun aloittaja jumissa
  • Ensimmäinen viesti
No
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Diapam väsyttää muttei se mitää lihasjumia lievitä.
Kyllä Diapam on toiselta käyttötarkoitukseltaan nimenomaan lihasrelaksantti. Auttaa mulle kun ei mikään noista muista (jotka on mainittu jo tässä ketjussa ) sopinut mulle.

myy
Alkuperäinen kirjoittaja .:
http://www.mobilat.fi/opas.php Tuosta alotat, ja pyydät miehesi hieromaan. Ei kannata lihasjumiin popsia mitään pillereitä raskaana.
On siinä Mobilaalissakin lääkeaineita, että ei ole pillerin popsimista paljon kummempi vaihtoehto. Mutta kannattaa otta kyllä selvää mitä voi imetyksen aikana käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Kyllä Diapam on toiselta käyttötarkoitukseltaan nimenomaan lihasrelaksantti. Auttaa mulle kun ei mikään noista muista (jotka on mainittu jo tässä ketjussa ) sopinut mulle.
En kai oo sanonu että yleispätevästi ei lievitä. Mun kohdalla se ei sitä tee.

jep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Panacod on tulehduskipulääke jota käytetään kun mikään muu ei enää auta.Kyseistä lääkettä käytetään myös leikkausten jälkeen.
Panacod ei ole mikään tulehduskipulääke.
Juurikin näin, ei ole tulehduskipulääke. Just äskettäin määrättiin kovaan kipuun Panacod ja rinnalle tulehdukseen Pronaxenia.

.
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
http://www.mobilat.fi/opas.php Tuosta alotat, ja pyydät miehesi hieromaan. Ei kannata lihasjumiin popsia mitään pillereitä raskaana.
On siinä Mobilaalissakin lääkeaineita, että ei ole pillerin popsimista paljon kummempi vaihtoehto. Mutta kannattaa otta kyllä selvää mitä voi imetyksen aikana käyttää.
Haloo, tuo on venyttelyopas, osaatko lukea?

LH
Eli voit aivan huoletta käyttää Panacodia normaaleina annoksina (eli 1-2 tablettia max. 4 krt/vuorokausi) VAIKKA imettäisit tai olisit raskaana.

Panacod EI ole lihasrelaksantti, ainoastaan tehokas kipulääke johtuen siitä, että sisältää KODEIINIA (joka on muuttuu elimistössä morfiinin kaltaiseksi aineeksi, eli lamaa kipua tehokkaasti, mutta voi lamata myös hengityksen liiallisessa käytössä) sekä PARASETAMOLIA

Panacod EI myöskään ole tulehduskipulääke. Ainoastaan kipua lamaava (vaikuttaa sieltä keskushermoston kautta, niinkun opiaatit yleensä) JA kuumetta alentava (parasetamol)

Ja kyllä, Diapam laukaisee lihasten jännitysä sekä kouristelua, eli eiköhän näin ollen toimi eräänlaisena lihasrelaksanttina.

Alkuperäinen kirjoittaja LH:
Eli voit aivan huoletta käyttää Panacodia normaaleina annoksina (eli 1-2 tablettia max. 4 krt/vuorokausi) VAIKKA imettäisit tai olisit raskaana.

Panacod EI ole lihasrelaksantti, ainoastaan tehokas kipulääke johtuen siitä, että sisältää KODEIINIA (joka on muuttuu elimistössä morfiinin kaltaiseksi aineeksi, eli lamaa kipua tehokkaasti, mutta voi lamata myös hengityksen liiallisessa käytössä) sekä PARASETAMOLIA

Juuri tuon hengityslaman vuoksi kannattaa varoa imetyksen aikana. (Lääkäri nimimerkit ennakkotapaukset Tyks:n alueelta..)

lekuri
On siis olemassa "supernopeita metaboloijia" joilla juuri morfiini rintamaidossa voi aiheuttaa vauvan hengityslaman. Tällaisen seurauksena siis vauva kuoli TYKS:n alueella pari vuotta sitten (ja käyttömäärät aivan normaaleja). Sen jälkeen ollut eri politiikka Panacodin suosituksissa imetyksen aikana etenkin Varsinais-Suomessa jossa tapaus on muistissa ja Pharmacaan tuli myös varoitus ko. asiasta. Eli näitä henkilöitä on todella todella harva joilla riski on, mutta itse en haluaisi pelata venäläistä rulettia omalla vauvallani. Raskauden aikana ko. lääke on turvallinen ja hyvä.

No
Alkuperäinen kirjoittaja No:
En kai oo sanonu että yleispätevästi ei lievitä. Mun kohdalla se ei sitä tee.
Et kirjoittanut, ymmärsin väärin. Noi vaikutukset on tosiaan yksilöllisiä, se mikä sopii toiselle saattaa aiheuttaa hirveät sivuoireet toiselle tai sitten ei vaikuta mitenkään.

ämmä
Lopeta imetys ja ota relaksantti & kunnon kipulääke! Ankarat selkäkivut on niin lamaannuttavia ettei mitään muuta voi edes ajatella, ei silloin kannata väkisin imettää.

ed
Alkuperäinen kirjoittaja ämmä:
Lopeta imetys ja ota relaksantti & kunnon kipulääke! Ankarat selkäkivut on niin lamaannuttavia ettei mitään muuta voi edes ajatella, ei silloin kannata väkisin imettää.
Niin mä olen tehnytkin. Eilen ottanut viimeksi relaksantin ja illalla aion imettää ja kärsiä...

Yhteistyössä