"nipa"
Voi herrajumala näitä vastauksia, noilla napeilla kuosittelu on turvallista, kunhan ei ota samalla viinaa ja pameja
Siis kipu lääkkeistä käytetään nimeä tulehduskipulääke. Auttaa särkyyn!Panacod ei ole millään muotoa tulehduskipulääke. Myös raskausaikana voi käyttää, jos kivut ovat sietämättömiä. Panacod sisältää 500mg parasetamolia, joka siis ei ole tulehduskipulääke ja 30mg kodeiinia.
En ymmärrä tuota, että Panacodin tilalle tarjoillaan Opamoxia, mutta kyllähän 8 kpl Panacodeja, joka sisältää siis 8x500mg parasetamolia, voi vaikuttaa maksaan, kun on maksatoksisesta lääkeaineesta kyse.Asiantuntijoita kovasti liikenteessä kyllä.. Tarjotaan Opamoxia Panacodin tilalle ja silviisii ja pelotellaan maksavaurioilla ja epäillään väärinkäyttäjäksi. Mahtavaa.. opcorn:
Aapeelle ihan vaan kysymys että eiks sulla tullut paha olo kun kiskasit kerralla tuollaisen määrän? Mä otin keväällä selkäsärkyyni kerralla 2,5 Panacodia kun oli vieraitakin tulossa ja piti siivota ja olin kuin kaameessa kankkusessa koko kaverin vierailun ajan. Hävetti. :ashamed:
niin kun alkoholi!? eikös se käy maksan päälle! Vatsa kipu? jokainen kipulääke ja apuaine reakoi vatsassa ensin! rokotus ei koska se ei mene vatsan kautta!NSAID lääkkeet ovat tulehduskipulääkkeitä. Parasetamol ei ole tulehduskipulääke, eli se ei poista tulehdusta, kuten NSAID lääkkeet, joita ovat Burana, Ketorin jne. Burana ja Panadol vaikuttavat eri tavoin elimistössä. Panadol maksan kautta ja Burana muuten (kipu reseptoreiden) sitten COX estäjiä, jotka eivät vaikuta vatsaan mutta obvat nsaid lääkkeitä. Buranalla kun on tuo ikävä vatsakipu yms vaikutus
se johtuu hermostosta! jos niin sanotusti "kuoletat" hermoston reseptorit kipu lääkkeillä se eiEn ymmärrä tuota, että Panacodin tilalle tarjoillaan Opamoxia, mutta kyllähän 8 kpl Panacodeja, joka sisältää siis 8x500mg parasetamolia, voi vaikuttaa maksaan, kun on maksatoksisesta lääkeaineesta kyse.
Äh, mä en voi mitään sille että kun tietää mitkä vieroitusoireet 'vähän' vahvemmista aineista tulee niin jotenkin vaan naurattaa ne jotka itkee järkyttyneenä jotain pilipalilääkkeiden vieroitusoireita...jos yhden kerran vetää 8 panacodia niin ei se nyt niin vakavaa ole. Päivittäinen käyttö päihtymiseen ta riippuvuuteen taas on. Kaveri on koukussa ja vierotusoireet ei kuulemma ole varsinaisesti mitään hauskoja.
ja aina on saatava isompi annos että tuntus!jos yhden kerran vetää 8 panacodia niin ei se nyt niin vakavaa ole. Päivittäinen käyttö päihtymiseen ta riippuvuuteen taas on. Kaveri on koukussa ja vierotusoireet ei kuulemma ole varsinaisesti mitään hauskoja.
On tähän geenitesti, mutta ei sitä tehdä rutiinisti kaikille.Tällainen nopea metaboloija menetti vauvansa koska söi imetysaikana Panacodia. Vauva kuoli siis hengityslamaan. Tällöin lääkäreitä ohjattiin välttämään Panacodin määräämistä raskaana oleville ja imettäville.
Joku voisi kyllä keksiä testin näiden supermetaboloijien selvittämiseksi!
1g parasetamoliannosten välissä pitäisi olla 4-6 tunnin väli. Toivottavasti kaikki ok!
erotellut? ootko kemisti!Ite oon menneinä vuosina ottanut 15 Panacodia kerralla. Tietysti niin että olen erotellut parasetamolin pois. Ei tuo 8 kipaletta kuolemaksi ole.