panacod ja painonousu...

  • Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti
harmaana nyt
sain viime syksynä panacodia todella pahaan selkävammaan ja olen lihonnut siitä tähän päivään n. 8kg, onko näillä mitään yhteyttä toisiinsa? elämäntavat samat ,ellei kevyemmätkin, ollut aina laiha ja nyt lihonnut kamalaksi.
onko siis panacod syyllinen turvotukseen ja lihomiseen?
 
"Xxxx"
Ei todellakaan. Syötkö sitä kun leipää, silloin ehkä makaat ketarat ojossa päiviitäin, et liiku -> vieroitukseen. Tai sitten sen selkävamman syytä, liikuminen huonoa?
 
käyttänyt
sain viime syksynä panacodia todella pahaan selkävammaan ja olen lihonnut siitä tähän päivään n. 8kg, onko näillä mitään yhteyttä toisiinsa? elämäntavat samat ,ellei kevyemmätkin, ollut aina laiha ja nyt lihonnut kamalaksi.
onko siis panacod syyllinen turvotukseen ja lihomiseen?
Hyvin paljon mahdollista että olet kilosi siitä saanuy :( Itellä oli myös muita lääkkeitä panacodin kanssa käytössä ( tramal ja masennuslääkkeet) ja painoa tuli ropisten lisää. Nyt olen lopettanut kaikki lääkkeet ja paino tippunut 13kg. Joskus muinoin lääkäri sanoi että sivuvaikutuksena painoa tulee lisää helposti, mutta yhtä helposti niitä ei kyllä pois saa :/
 
Khimaira
Pelkkä lääke ei kyllä lisää kiloja- ei meillä ainakaan kukaan potilas liho Panacodin takia. Sen sijaan liikkumattomuuden ( sekä liiallisen syömisen ) vuoksi painoa kertyy. Yleensä kun on vahva särkylääke, vointi on huonompi= liikkuu vähemmän= painoa kertyy.
 
***
Ei Panacod lihota.
Ummetusta aiheutti mulla mutta ehkä sinä olisit jo huomannut jos näin olisi sinun kohdallasi ;)
Kuinka kauan sä niitä meinaat muuten syödä, saattaa tulla viekkareita.
 
Helposti koukkuunnun
Mulla oli eräs ilta tässä tosi huono fiilis, päätä vähän jomotti ja oli stressiä töistä ja kotona kaikki mullin mallin. Otin 2 kpl Panacodia ja yhden Buranan. Tuli tosi hyvä olo ...
Nyt oon "taistellut vastaan" etten ottaisi uudelleen. Olis niin helppoa...
 
Cis
söin paljon lääkkeitä hermovaurioon 2vkon ajan. tramalia, panacodia ja tavan särkylääkkeitä sekä 2 eri antibioottia. painoni nousi 5kg mutta se oli ihan pelkkää lääkepöhöö (turvotusta ) ja poistui sitten ittestään kuukauden aikana.
ittessään lääkkeessä ei ole kaloreita,eikä noilla ole todettu lihomista niinkun joillain epilepsialääkkeillä.
sulla voi olla joku muu tauti, esimerkiksi kilpparinvajaatoiminta. se onkin tänään ollu otsikoissa.
 
vierailija
En tiedä lihottaako mutta tällä syömisellä (siis lääkkeiden Panacodia,Tramalia syöty noin 5,vuotta)Niin painon pitäisi olla,200kg.Toki on tullut pientä painon nousua mutta saattanee johtua liikunnan vähentymisestä. 183/95.
 
vierailija
Lihottaa kyllä. Nää huutelijat ei tiedä mistä puhuu. Helpommin toki jos on muitakin lääkkeitä käytössä. Itellä oli täysin sama liikuntamäärä ja samankokoiset ruoka annokset saman tyylistä ruokaa, alkoi tulla kiloja, lisäsin liikuntaa, vähensin annoskokoa ja painoa kertyi silti. Vasta kun lopetin panacodit, lähti paino tippumaan ihan kunnolla, vaikka poisjätön yhteydessä vähensinkin liikuntaa.
 
vierailija
Lihottaa kyllä. Nää huutelijat ei tiedä mistä puhuu. Helpommin toki jos on muitakin lääkkeitä käytössä. Itellä oli täysin sama liikuntamäärä ja samankokoiset ruoka annokset saman tyylistä ruokaa, alkoi tulla kiloja, lisäsin liikuntaa, vähensin annoskokoa ja painoa kertyi silti. Vasta kun lopetin panacodit, lähti paino tippumaan ihan kunnolla, vaikka poisjätön yhteydessä vähensinkin liikuntaa.
Höpöhöpö, kuulostat siltä kuin olisit ihan jotain muuta kuin Panacodia syönyt...
 
vierailija
Vanha ketju, mutta kyllä panacod vaikuttaa painoon. Suolen toiminta hidastuu, joillain tulee ihan totaalinen stoppi. Jopa silloin kun kärsin ripulista päivittäin niin niinä päivinä kun otin panacodia ei vessassa käyty. Sama juttu äidilläni.
 

Yhteistyössä