Pampersin 20 euron palautus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meinaan lähettää, mutta mitä pitäisi laittaa kohtaan jossa kysytään SWIFT-koodia?

se on se tiliotteessa oleva pankin tunnuskoodi

Mun piti kysyy ihan samaa. Eilen kattoin sitä lappuu ihan ihmeissäni, että mikähän tollanenki koodi oikein on...

Niin siis mulle tuli myös tuo lappunen ja ajattelin kanssa käyttää edun hyväksi. Tosi ovelaa kyllä, että se lappu tuli eilen eli siis heinäkuussa. Ja ostoaikaa oli kesä-heinäkuu... Enpä oo mäkään säilytetty kesäkuun vaippakuitteja ja koodeja...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meinaan lähettää, mutta mitä pitäisi laittaa kohtaan jossa kysytään SWIFT-koodia?

Oli osuuspankin nimike toi swift koodi, nordea käyttää nimeä bic koodi ja verkkopankissa ainakin löytyi tilisivulta kun otti sen lehden esiin missä on tilintiedot. Ja lähetän, käytiin just Keskisellä ja siellä pampersit on kaks pakettii tarjouksessa 17,90, joten ostin sitten neljä pakettia. Yleensä käytetään liberoita, mutta onko tuolla nyt loppupeleissä jotain väliä kun alle 5e saa paketin.

Meille tulee 45 päivää pian täyteen, vielä ei ole rahoja kuulunut, onko jollain tullut päivät täyteen jo? Ei löydy mitään yhteystietoja pampersille kun selaillut pampersin sivuja, no odotellaan vielä viikko ni sitten on päivät jo ylitsekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Thejappe:
Meille tulee 45 päivää pian täyteen, vielä ei ole rahoja kuulunut, onko jollain tullut päivät täyteen jo? Ei löydy mitään yhteystietoja pampersille kun selaillut pampersin sivuja, no odotellaan vielä viikko ni sitten on päivät jo ylitsekin.

Mulle ei ole tullu rahoja tilille, ja empä kans tiedä mistä asiaa voisin kysellä!!! Yhteystietoja ei sitten ole missään!

Laitoin postiin 7.7. eikä rahoja ole kuulunut. Tavasin ohjeet läpi kymmenen kertaa, laitoin liput ja laput ja kaikki pyydetyt tiedot varmasti mukaan. Mihinkä voisin soitella ja kysellä rahoista?

Yhteistyössä