pampers

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja baby dry
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

baby dry

Vieras
Hei,

Millaisia nämä pampersin baby dry vaipat ovat kokemuksienne mukaan? Mitä eroa niillä on pampersin active fit vaippoihin. Tykkään noista active fiteistä meidän viisikiloisella pojalla mutta niiden pistävä haju pissan/kakan jälkeen tekee pahaa itselle... Haiseeko myös baby dry vaipat?

ite pohdiskelin kummat ostaisin,baby dryt vai active fitit. lapseni kun ei kuitenkaan vielä pahemmin ´liiku,on baby dryt ollu tosi hyviä. ja mitään hajua en oo huomannu vaikka tarkkanenäinen olenkin!

Baby dryt on mun mielestä sikäli huonommat että niissä ei ole lainkaan joustoa, joten hankala saada tarpeeksi tiukalle. Mäkin olen huomannut ton hajun ja molemmissa samalla lailla. Kummankaan imukyky ei ole meillä koskaan ylittynyt, Baby dryt joskus vuotaneet kyljestä, hinnaltaan vähän halvempia.

Meillä ollu vallan käytössä baby dryt, olen tykännyt. Joskus meilläkin vuotanut kyljestä, mutta sekin sillon kun vaippakoko rupee käymään pieneksi. Aktive fit meillä ollut ""yövaippana"" ja päikkärivaippana vaunuissa. Mitään hajuja en ole huomannut, vaikka tarkkanenäinen olen. Suosittelen molempia vaippoja!

baby dry vaipat ei pysy jalassa liikkuvalla lapsella...Active fitit istuu paremmin.
Meillä kyl yleensä Lidlin vaippoja,jotka ovat ihan yhtä hyviä ku Pampersit tai Liberot ja maksavat paljo vähemmän...

siskoni mukaan pampersit haisee... omasta mielestäni ei. ehkä olen niin tottunut hajuun! siskollani ei siis lapsia, mutta on nuuhkinut meidän pojan käytössä vaippaa! (=

baby dry oli käytössä pitkään, sittemmin olen ottanut käyttöön easy upit ja active fitit. aiemmin kun kokeilin pojalle active fitiä, en pitänyt sitä erityisen hyvänä, mutta nyt kun liikkuu paljon, on minusta parempi kuin easy up!

libero on kallis ja meillä ainakin huonoja kokemuksia, housuvaipat valskaa, teippivaippa ei passaa meidän lapsen keholle. lidliä käytettiin kun oli pienempi, pampersin rinnalla. muumit kovia, vaikkakin hyvän mallisia. extroja on ollut mummolassa, yllättävän hyviä pieniksi ajoiksi. tässäpä pientä vertailua, vaikei ap sitä kyllä kysynytkään.

meillä käytössä active fit, ollut tämän 11 kk ja olen ollut niihin todella tyytyväinen, kertaakaan eivät ole vuotaneet. baby drytä kokeiltiin, mutta eivät istuneet ollenkaan meidän tytön vartalolle (se haaraosa jotenkin liian leveä, tai siis ne siivekkeet johon se teippi tulee kiinni). pampersin housuvaippoja kokeiltiin myös tuossa yksi paketti ja ne oli ihan huonoja, oikeen piti asetella että olisi tulleet kuminauhat varmasti pepun yli ja silti vuosi reunoista.

liberon vaippoja kokeiltiin pari pakettia, mutta pylly alkoi punoittaa.

pampersit haisee minusta silloin kun ne ottaa sieltä paketista pois, mutta kun ovat olleet kaapissa vähän aikaan niin en huomaa mitään hajua enää.

Minun mielestäni Pampers baby dry- vaipat on hyviä. Olen käyttänyt niitä pojallani jo monta kuukautta, nyt on käytössä se isompi koko. Käytän päivisin kotona ollessamme edullisempia Daily-vaippoja, ja öisin ja muulloin luotettavaa vaippaa tarvittaessa baby dry vaippoja.
En ole kiinnittänyt huomiota mihinkään hajuun, eipähän se vaipan sisältökään niin hyvälle yleensä tuoksu ;)

Pojallani kyseinen vaippa pysyy kyllä ihan hyvin paikallaan, vaikka poitsu onkin todella aktiivinen ryömimään ja pyörimään. Yövaippana baby dry on ollut varma, vain kerran on tullut pissi ohi vaipan, silloinkin varmaan olin vain laittanut vaipan huonosti.

Jotenkin jäykempiä (ei joustoresoria muistaakseni) ovat kuin active fitit. En tykännyt käyttää niitä tytöllä. Eivät pysyneet päällä niin hyvin kuin fitit. Tyttö on kyllä aika hoikka joten ehkä vaikuttaa istuvuuteen. Varmaan joskus 8kk vanhana siirryttiin active fit vaipoista liberon vaippoihin ja ne on olleet kans ok.

Varmaan vauvan vartalon malli ja liikkuvuus vaikuttavat paljon.

Ai niin, hajun kyllä huomasin..mutta siihen tottui.

Yhteistyössä