Mikä vaippa 6kk vauvalle? (Pampers vaipoista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "emma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"emma"

Vieras
Auttakaa nyt tyhmää. Kun kilomäärän nyt tajuan, että tuo koon 4 vaippa on hyvä, mutta sitten kun koon 4 vaippoja on ainakin noita Baby Dry vaippoja sekä Active Fit vaippoja niin mitä eroa niillä on?? Kumpaa kannattaisi käyttää?? Kiitos :)

Kuten jo nimikin sanoo: Kuivavaippa ja aktiivisesti liikkuvan vaippa. Ehkäpä yöllä kannattaa olla kuivavaippa ja päivällä kun liikutaan niin active fit. Meillä oli käytössä vain nuo kuivat kun en viitsinyt monenmoisia kantaa.

Kannattaa käyttää sitä mikä vauvalle parhaiten sopii! Me ollaan käytetty kaikilla active fit vaippoja koska ne on sopineet parhaiten ja olleet ainoita vaippoja jotka ei päästä pissoja ohi...

Kuopus nyt 6kk ja hänelle sopii parhaiten easy up (housuvaippa) tai active fit, baby dry falskaa varsinkin nukkuessa. Tosiaan riippuu vauvasta, mikä sopii parhaiten! Mun kaikille lapsille käyneet eri vaipat eri tavoin. :) Yhdelllä kaikki paitsi Lidlin vaipat päästi pissat läpi, toisella taas ne ei käynyt ollenkaan.

meillä on käytetty varmaan 5kk eteenpäin active fittejä, vaikka ei tuo silloin vielä liikkunut. ne istui vaan paremmin kuin baby dry. nyt liikkuu kun on 8kk ja vaippa on hyvä. pitää myös öisin.

Mä olen käyttänyt noita Baby Dry vaippoja mutta poika on kova menijä, joten taidan päivään ottaa nuo Active Fitit... Ja tosissaan varmaan helpompi ottaa housuvaipat sitten käyttöön, kun alkaa nousta ylös...

Yhteistyössä