Pampers ja Kaksplus.fi kysyy: Onko lapsesi iho pysynyt kuivana ja terveenä?

Nyt on ikävä kyllä pakko sanoa, että ei ole pysynyt kuivana. Yön jälkeen Baby Dry jättää ihon kosteaksi tai nahkeaksi. Päivällä Active fit jättää myös melko märäksi ihan vaikka vaihtoväli on vain pari tuntia. Pinta + iho on nahkea. ei nyt märkä märkä mutta ei voi sanoa että kuivakaan. Ja kohtuu lyhyellä vaihtovälillä ollaan kuitenkin pelattu..

Aikalailla terveena on pysynyt mutta enemmän on punoitusta kuin kestovaippaillessa. Paljon on ilmakylpyjä otettu. Liekkö sitten vaipassa joku kemikaali (joka haisee) vai tuo nahkeaksi jääminen mikä ärsyttää ihoa?!
 
Meillä pysynyt melko hyvänä.Välillä varsinkin aamuisin,kun vaihtoväli pitempi on iho
hieman punoittanut mitä ei yleensä tapahdu.Olen melko varma,että se johtuu juuri
tuosta aineesta millä vaippa hajustettu.On kyllä tosi voimakas haju enkä minä meinaa
tottua siihen ollenkaan.
 
vaippapeppu, oon ihan samaa mieltä tuosta vaippojen hajusta. On ikävän voimakas vaikka meillä vaipat puretaankin aina pois paketista "vaippakoppaan" tuulettumaan.

Meillä yön jäljiltä on aika punoittava iho ja ihan kostea. Myös päivällä on nyt huomattu et pojan iho ei oo kuiva vaikka vaihtoväli on vaan n. 2 tuntia. Ja myöskin pientä punoitusta on alkanut ilmetä myös päivällä vaikka joka vaihdolla otetaankin ihan reippaita ilmakylpyjä. Ja tosiaan ennen testiä käytössä olleiden vaippojen kanssa ei tätä punoitusta ole koskaan ilmennyt.
 
Meillä on iho kestänyt oikein hyvin :) Aamuisin saattaa pylly olla vähän nihkeä, mutta ihottumaa ei ole tullut eikä pahempia punoituksiakaan. Tosin samanlaista ihon nihkeyttä on ollut kaikilla muillakin vaippamerkeillä yön jäljiltä, koska pitkän yön jäljiltä vaipat ovat yleensä ihan täynnä.
 
Meillä ei mitään iho-ongelmia ole tullut, vaikka poika on todella herkkäihoinen ja kaikki aiemmin kokeillut vaipat eivät ole sopineet. Yön jäljiltä ihon on vaippaa vaihtaessa kostea, mutta samalla lailla on muillakin vaipoilla.
 
Nyt kismittää. Poitsun toinen nivustaive on yhtäkkiä ahavoitunut auki :( :( :( Kertaakaan ei oo aikaisemmin ollut vastaavaa. Pientä punoitusta on joskus ollut vaan ei mitään ihottumaa tms. mutta nyt tuo on kerrasta ihan auki. Voi turkanen että tympäisee :mad: Ei tuu meidän vakivaipaksi kyllä vaan kestot palaa takaisin. Active fitit onkin jo loppu ja baby dryta 1/4 jäljellä.
 

Yhteistyössä