Pampers BabyBox, mitä sisältää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistunut farkunnappi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistunut farkunnappi

Vieras
Olen joko tosi huono googlettaja, tai sitten tästä ei ole ollut paljoa puhetta :D

Tässä linkki
BabyBox

Onko kukaan tuota BabyBoxia tilannut? Onko pelkkää krääsää vai ihan hyviä juttuja?

Itte olen vasta 9 viikolla, joten hössötän täällä ihan liian aikaisin, mutta mietin että kannattaakohan tuo nyt sitten tilata, toimitus ois vissiin naapurikaupungin johonkin lastentarvikekauppaan...
Tuossa on toki tuo juttu että ne antavat tiedot kaikille mainostajille, sehän ei ole ihan hyvä juttu... Pitää antaa roskapostiosoite ettei ne tuki tuota oikeaa s-postia.

Onko jotain muita tämmöisiä ilmaispaketteja mitä vois tilailla?

Minä sain keväällä sieltä bodyn, pipon, ruokalapun, cd-levyn, vaippoja, sukat, alekuponkeja :) Suosittelen ! Se on kiva "lahja" itselle kun odottaa äitiyspakkausta :)

Niin ja siis niitä boxeja oli ainakin monia Lahden lastentarvikeliikkeessä. Ettei sinne vain sinun boxi tule vaan niitä on siellä valmiina. Enkä ole yhtäkään emailia saanut. He lähettävät vaan koodin jolla saa boxin.

Onks tuo se sama minkä sai aikaisemmin neuvolasta? Tai täälläpäin ainakin terkkari toi kotiin kun lapsi oli syntynyt. Sisälsi just sukat, bodyn, nenätippoja, lelun, vaippoja, rasvoja yms. Ja sitten paljon mainoksia. Siis vähän vastasva kuin liberokassi minkä sai sairaalasta.

Yhteistyössä