plöööö
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Kun hoitajat vaati korotuksia niitäkin vaan haukuttiin ahneiksi. Ja me ei saatu edes mennä lakkoo vaan tehtiin pakkolaki, te pääsette kuitenkin lakkoon.Alkuperäinen kirjoittaja häh:Siis kuka sua on tässä ketjussa arvostanut muuta kuin muut myyjät?Alkuperäinen kirjoittaja Viivuska:Ihanaa, siis uskomattoman ihanaa, kuulla miten mun työtäni arvostetaan! Mun, joka jaksan kuunnella päivittäin valitusta/marinaa/närinää hymy naamallani, ja joka kaikesta niskaan satavasta paskasta huolimatta ajan asiakkaan etua ja autan ja koitan olla mahdollisimman ystävällinen, jotta sille nyrpeälle asiakkaallekin tulisi yhtä hyvä mieli, kuin mullakin on!
Minä asettelen niitä tuotteita hyllyyn niin että ne olisivat sinun tavoitettavissasi mahdollisimman helposti, minä lastaan/kannan/puran. Minä tyhjennän pullopöytää ja täytän sen tupakkiautomaatin puolestasi.
Minä palvelen sinua, asiakas. Minä en istu siinä "vain" rahastamassa, vaan palvelemassa sinua. Ihanaa kuulla miten sinä arvostat sitä, että minä olen ehkä sen päivän ainoa ihminen, joka hymyilee sinulle ja sanoo kiitos.
Ei kukaan.
Hoitajat narisee aina, siihenkin turtuu.