PAM yrittää saada sairaan lapsen hoitamisessa ikärajan 12 vuoteen

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
v
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mies saa olla 4 päivää pois.Ikärajana on 10v.
Saahan se olla vaikka kaksi viikkoa, palkkaa ei makseta kuin neljältä päivältä.
Lähinnä palkallisesta puhuinkin.Olisi sekin näköjään pitänyt kirjoittaa.
Jutussahan lähinnä kyse tuosta palkallisesta poissaolosta.

Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Tälläisinä aikoina ei pitäisi haaveilla palkankorotuksista, eikä muistakaan etujen parannuksista. Hinnoittelemme muuten itsemme ulos markkinoilta.
Ta on itse halunnut alkaa neuvottelemaan liittojen kanssa. Kyllähän tuota tupoa olisi ollut tarjolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Tälläisinä aikoina ei pitäisi haaveilla palkankorotuksista, eikä muistakaan etujen parannuksista. Hinnoittelemme muuten itsemme ulos markkinoilta.
Ta on itse halunnut alkaa neuvottelemaan liittojen kanssa. Kyllähän tuota tupoa olisi ollut tarjolla.
Sisäinen devalvaatio olisi nyt poikaa, vai mitä?

entinen päivähoitoyrittäjä
Mietipä asiaa naisvaltaisen alan yrittäjän kannalta! Maksa lapsen sairauden ajalta täyttä palkkaa, yleensä sitten pari lasta peräjälkeen ja sitten työntekijä itse sairaana.Tee vuorot itse tai maksa 2:lle. Yhteiskunnan tulisi korvata sairaspoissaolot edes jotenkin, yrittäjälle tai työntekijälle kelapäiväraha niistä.75pv saa palkallisena sairastaa, mutta lasten sairauden määrää vaikka ei ole mitenkään rajattu.Isät harvemmin edes pois, vaikka laki velvoittaa tasapuolisuuteen Yrittäjä maksaa kaiken kuin vanhanajan kartanon patruuna!

Yhteistyössä