Palvelun laatu..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä

Aktiivinen jäsen
28.04.2004
2 972
0
36
Kävin tänään yksityisellä fysioterapeutilla lääkärin lähetteellä.. Siellä se mies oli olevinaan vissiin viisaskin.. sanoi, että olen tehnyt just sen verran töitä että olen saanut oven rakoon töissä (näki papereista et olen äippälomalla ja mulla on vakiduuni). Mietin siinä vähän aikaa et annanko ansioluottelon vai en, mut sitten tyydyin sanomaan ettei kuulu mun käyntiin täällä mitenkään ja saattaisin vaikka loukkaantua tuosta. Eikä ole eka paikka missä mietin, että millä v... oikeudella nykyään asiakaspalvelussa lohkaistaan ihmisen ulkonäöstä tai jostain tuollaisesta henk.koht asiasta mikä ei heille kuulu mitenkään? Jalkahoitaja sanoi, että on sulla lakka valikoima kotona...yms. siis tulee sellainen olo että olen kauhea haahkana ja sorry kun tulin hemmottelemaan itseäni.

Joskus olen sanonut, että kunhan sinä tulet mun asiakkaaksi niin mietitään sitten miten suu laitetaan. Olen hoitoalalla. Mut ei kuulu mun tyyliin lohkaista mitään tuollaista asiatonta.

Minä ainakin olen sen verran itsekäs, että jos joku mulle asiattomuuksia latelisi ei sen putiikin ovi mun toimesta enää avautuisi, on nykyään sen verran paljon valinnanvaraa. :/

Joo, mä nieleksin ja menen taas sinne keskiviikkona. saa nähdä onko tyyli muuttunut. On pakko tässä tapauksessa mennä sinne samaan koska lähete on sinne ja on ainoa laatuaan tällä alalla. Ja jos avun saan että pystyn vielä kävelemään niin ... mutta kaikkea sitä nykyään joutuu sietämään jos on vajaakuntoinen ja "heidän armoilla"!

Yhteistyössä