Palvelualtis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisäkkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sisäkkö

Vieras
Leikimme mieheni kanssa usein viikonloppuisin leikkiä jossa olen pukeutuneena sisäkön asuun,sukat+sukkanauhat.Mieheni määrä että minun on esim.Pestävä keittiönlattia juuriharjalla,siinä sitten konttaan ja harjaan mieheni seuratessa takaapäin paljasta tavaraani joka kostuu hänen katseensa ""poltteesta"" jos teen työnni huonosti hän antaa vitsalla pyllylle josta tietysti kuumenen lisää.Toisinaan hän ei pysty pidättelemään vaan työntyy rajusti takaapäin pilluuni,kopeloiden rintojani,hieroen raivoisasti klitoristani hän nussii meidät huippuun.Tämän jälkeen työt jatkuvat ja hän rakastaa katsella turvonnutta pilluani joka valuu märkyyttään.Seuraavaksi saan hieroa hänen jalkojaan ja jos hyvin hieron saan ottaa hänen kovan kalunsa suuhuni.Tämän jälkeen teen pieniä palveluksi silitän paidan tms. Jossakin vaiheessa hän kurittaa jälleen minua kovalla kädellä jonka jälkeen hän komentaa minut sänkyyn pylly pystyy ja ryhtyy rasvaamaan pyllyäni ja työntää pienen dildon anukseeni..

Tämän toimituksen aikana hän antaa minun kuulla kunniani kuinka työt on hoidettava kunnolla jne.Sauvan hieroessa pyllyäni kiimani vain nousee jolloin tämän huomattuaan mieheni piiskaa minua niin että pyllyssä on punaiset raidat.Samalla hän saattaa hieroa klittaani tai nipistellä nännejäni ja kun alan olla viittä vailla orkkua työntää hän kalunsa turvonneeseen pilluuni.Voin vakuuttaa että huudan kiimasta ja lopulta tulee melkein tajunvievä orku.Näin viettelemme vapaitamme,että viikonloppua oikein jo viimeistään torstaina alkaa odottamaan.Koen leikin aivan järjettömän kiihottavaksi.Mieheni kiihottuu omasta mielestään siitä pienestä vallantunteesta,kiimastani ja siitä että olen olemassa hänen tyydytystä varten,vaikka saanhan minäkin aivan ihanasti.Asianharrastajat miten teillä on?Olisin lisäksi kiinnostunut hyvistä väline vinkeistä.

Teillähän menee lujaa. Hieno juttu ja keittiön laittia pysyy puhtaana. Jos tykkäät kovasta kivusta, kokeilkaa tv:n antennipiuhaa tai ohutta verhovaijeria piiskaukseen, mutta varoitus:se sopii vaan todella kovaan kipuun mieltyneille!
Joko teillä on thai-helmet? Kokeilkaas niitä. Ei piiskaukseen, mutta muuhun lystiin ;)

Hmm..Mitkäs ne sellaiset helmet on?Kuulosta herkulta..Onko niiden osoite pyllyssä?Anustapit kiinnostaisivat myös ovatko edes naisille?En tiedä tykkäänkö kovasta kivusta,ratsupiiskaa ollaan käytetty.Kaikista eniten nautin piiskauksesta kun dildo surisee pyllyssä ja mies ""toruu""minua ja lupaa naivansa minua niin että tuntuu ihan vaan jotta oppisin.Lauantai-sunnuntai päivän käsittelyn jälkeen olen hyvin nöyrä ja tottelevainen vaimo.Ihanaa kun tulee viikonloppu ja mies laittaa minut kuriin ja osoittaa paikkani.

Kuulostat paikasi tietävältä naiselta.Ite olen sitä mieltä että naiset pitää piiskata toisinaan aivan kuten sisäkön tapauksessa oppivat antamaan tavaraansa paremmin ja etenkin miehisen maun mukaan.Tarkoitan lujaa,rajusti,niin että tuntuu vielä huomenakin.Piiska tuo kivaa lisämakua ei ole mitään niin kiihottavaa katseltavaa kuin pylly punaraitaiseksi piiskattuna ja turvonnut pillu sitä kun katselee on laukeminen lähellä,tässä vaiheessa jos vielä nainen tarjoaa tiukkaa peppua niin nautinto on täydellinen.

Ei varmaankaan ole totta. Aika harva tänne kirjoitetuista kertomuksista on. Jotkut kirjaavat tänne fantasioitaan naisiksi ""naamioituneina"", mutta mikäs siinä. Voihan sitä joskus mennä leikkiin mukaan. Ei elämää, eikä ainakaan Ellien erotiiikkapalstaa pidä kovin vakavissaan ottaa.

Onneksi jotkut tietävät tälläkin palstalla, että en ole feikki... Mikä siinä on niin vaikeaa uskoa, että nainenkin voi kirjoittaa ""rankkaa"" tekstiä ??? Kuinka monta oikeaa naista täälläkin on ""feikitelty"" ???
Vaihdetaanko virkistykseksi rooleja ??? Kaikki naiset täällä ??? Aletaan kirjoittamaan miesten tekstien perään, että se huijaa nainen siellä näppistä hakkaa...

Ihanaa kun on perjantai.Käyn jo aivan kuumana koska olemme sopineet että hiukan leikkisimme huomena.Koko päivän on suoraan sanottuna ollut niin kiimainen olo että joudun varmaan turvautumaan sauva-iloitteluun kun ei mieskään ole kotona.No..Asiallisia juttuja ei juuri ole tänne tullut,mutta toivossa on hyvä elää että saman henkiset ihmiset jakaisivat kokemuksiaan ja vinkkejä?

Ihan se ja sama onko Julia-sisäkkö nainen vai mies. Jos tänne kirjoittaminen on lystiä,niin siitä vaan. Ja siinä on varmaan vinha perä, että ronskia kieltä käyttävä nainen herättää epäilyksiä. Aika ennakkoluuloista, sanoisin ;)

Kiitos, että olet kirjoittanut kiihottavasti. Pidä taso yllä ja sun juttujasi lukee mielellään. Kerro parhaimpia piiskausvälineitä ??? Minä saan Isännältäni vyötä, koska olen aika usein ollut ""tuhma tyttö"". Haluaisin, että Isäntäni opettaisi minulle, kuinka otetaan kiitettävästi suihin. Jos en osaa ottaa kiitettävästi suihin, niin hän lyö minua avokämmenellä kasvoihin ja käskee minua imemään paremmin, koska imemisessäkin voi kehittyä, kun vain Isäntäni kertoo mitä teen oikein ja mitä väärin....

Kannattaa lainata tai hankkia Emmanuelle Arsan:in kirjoittama kirja Emmanuelle. Siinä kerrotaan seikkaperäisesti miten miehelle voi tuottaa nautintoa suihin otolla. Yllätät sitten isäntäsi iloisesti.

En usko että tuo kasvoihin lyöminen olisi juttuni,mutta kiitos kuitenkin.Suihinotto ja piiskaus kyllä käyvät.Sain taas sellaisen ""kurituksen""mieheltäni että muistan kyllä kuka on pomo,no ehkä viikon,hih..Hih.Ihanaa oli taas kun sai piiskaa pyllylle ja muutamat ihanat orgasmit.Kokeilimme tuplasauvaa aivan ihana,taivaallinen orgasmi jotenkin paljon voimakkaampi syvempi kuin yleensä.

Meillä on puolestaan sukupuoliroolit kotioloissa sekoitettu, Rouva on yhä Rouva, mutta minä olen tottelevainen sisäpiika.
Pukedun kuin Rouvan sisäkkö, korsettiin, liivisukkiin, hipstereihin, korkokenkiin, käytän pitkälle selkään ulottuvaa ponihäntäperuukkia, ja kaiken kruunaa pieni lyhyt mutta sitäkin leveämpi englantilaisen sisäpiian mekko hilkkoineen.
Kävelen ja käytäydyn kuin sisäkkö, eli, kuten kunnon piian kuuluu, saan näkyä, mutta en kuulua. Jos erehdyn puhumaan, kun Rouva ei ole kysynyt minulta mitään, saan piiskaa ja varmuden vuoksi suukapulan. Eli piiskaa saan lähes joka ilta, suupaltti kun olen, ja joudun siis pitämään suukapulaa. Niiaan, ja kiitän näin näistäkin joka kerta Rouvaa.
Viimeisin villitys, jonka Rouva on minulle tuonut, on siveysvyö, joka lukitsee kullini näkymättömiin, ja naisellistaa alavatsani profiilin; joudun pitämään sitä myös päivisin töissä, kuten korsettiakin. Pissin siis tätänykyä istualtani.
Ilman siveysvyötä saan olla vain, kun Rouva tarvitsee kulliani.

Yhteistyössä