Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

Katille kovasti onnea luomuplussasta, wau!! =)

ReNulle tsempit tiistain ultraukseen! :)

Kuinka metti kävi, tuottiko siirto toivotun tuloksen?

Entä onko marikukka hakenut huurulaista kyytiin?

Tiitillä hienosti pakkasukkoja mitä sulatella, kyllä niistä varmasti raskaus saadaan matkaan!

Annulille :hug: Kurjaa että hoito meni pipariksi, voin vain kuvitella kuinka on harmittanut! :( Mut toivotaan et seuraavaan hoitoon saisit oikean lääkemäärät ym. keinot käyttöön!

(.) Tuonne pömppispinoon viikko sitten päivittelinkin, kopsaan tänne vielä: Eli lokakuun puolivälistä oon syöny sit Metuja ja viime viikon keskiviikkona (kp 16) kävin yksityisellä ultrassa, halusin nähdä onko mitään tapahtunut. No siellähän mun suureksi hämmästykseksi olla möllötteli yksi kypsä munasolu!! Metut oli auttaneet noin hyvin, dieettiä en ollu saanu pidettyä ja clomeja en saanut julkisen gyneltä. Yksityisen gyne sit antoi Pregnyl-reseptin ja kehoituksen ´vokotella mieheni´ kahtena seuraavana iltana. Näin sit tehtiin ja nyt "piinaillaan" Odotukset tietysti korkealla että pääsee sit tippumaankin korkeelta viikon päästä. Sain myös clomireseptin ens kiertoa varten jos ei nyt onnistu. Olishan se ihme jos näin helpolla päästäis, mut ainakin on jonkinlaiset mahikset kun solu on varmasti irronnut ja hommailut ajoitettu oikeeseen aikaan.

Katille onnea plussasta!!!! Mahtava uutinen!! :)

Meikku: Tuli mieleen, et oisko se sun hcg ollu koholla vielä siitä 7+ keskenmenosta? Jos vaikka ei tyhjentynytkään kohtu kerralla kokonaan. Toki olis mahtavaa ja yltiöpositiivista jos oisit kahdessa kierrossa peräkkäin (?) saanu luomuraskauden alulle!

Mun napaan ei kuulu mitään uutta. Nyt olis sitten sunnuntai eli pp11 jo! Aika mennyt nopeasti. Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Kylmä koko ajan mutta se taitaa tulla Lugeista. Ja naamaan pukkaa yhtä finniä.. Oisko se suklaasta vai lähestyvästä kierronloppumisesta..?

Pakko avautua.. Multa vissiin varastettiin tänään puhelin. Pieni mahdollisuus on, että oisin sen ite tiputtanu.. No, ei mua laskut haittaa ja liittymä on jo kiinni, mutta sielä puhelimessa oli video missä meidän meidän neiti juoksee alasti.. Mua NIIN ällöttää ajatus, että se on mahdollisesti joutunu vääriin käsiin ja video leviää nettiin tms.. :'( Ja olihan siellä tietty paljon kuviakin, joita en ollu siirtäny koneelle. Olkaa te mua fiksumpia ja käykää puhelimenne läpi tuollaisen varalta.

Raitis ja Pete&Pate pp11

ps. Jos saadaan kaksoset ja ne on tyttö ja poika, niin nimet on jo eilen päätetty! :)

Mitäs kuuluu Raitapaita??Onhan testiin tullut plussa!!!!Luin tuolta toisesta ketjusta,että pakkaseen ei jäänyt mitään.Olen todella pahoillani sinun puolestasi!!!On tosi kurjaa aloittaa kaikki alusta. Mutta tule heti kertomaan kuulumiset!!

Itse olin eilen ultrassa ja näkyi noin kymmenisen follia, molemmilla puolilla noin viisi, ei laskettu tarkkaan ,silmämääräisesti nopeasti. mutta olivat hyvän kokoisia ja pistoksia jatkettiin samalla kaavalla. Perjantaina on uusi ultra ja varmaan silloin lukumäärä vahvistuu. Viimeksi oli niin,että oikealle puolelle tuli noin 11 follia ja vasemmalla oli vain3. Ihmejuttuja:)

Nyt alkaa olla vatsa vähän arka ja turvonnut. Muistatteko muuten,että pitikö pistosten aikana juoda runsaammin, nyt ei siitä mitään puhuttu,mutta jotenkin muistaisin niin??

Mitkäs fiilikset muilla?

kelpaankoha mie tänne?ku meil ollaan yrittämässä pikku kolmosta,mut sellaista ketjua en löydä..pojat vm01 ja vm09 meil on...eka on luomu...toinen ekasta ivf:stä...nyt toinen ivf,pakkasessa ei mitään..yksi alkio siirrettiin,,pp7 menossa...tuskaa tää odottaminen!!!!

Onnea Raitis!!!!:heart:

Mammy tervetuloa! Löytyikö sinulta syytä miksi tarvitsitte toiseen lapseen hoitoja kun eka luomuna? Tsemppiä piinapäiviin,toivottavasti tärppää!

Itsellä alkoi tänään menkat,eli varmaan kolmen viikon kuluttua alkaa sumuttelu. Nyt on onneksi saanut ajatukset aika kivasti pois hoidoista tässä v älissä.

Mikäs ReNu siellä on tilanne,millon sulla punktio? Vettä kannattaa tosiaan juoda runsaasti hoidon aikana,etenkin jos hyperin vaara.

heippa!

Tervetuloa vaan mukaan mammy, toivottavasti mekin täällä joskus kolmatta toivomassa:)

Mikäs oli Raitapaitaisella,onko kaikki edelleen mukavasti?

Omaa napsukkaa sen verran,että kävin tänään ultrassa ja follit eivät juurikaan olleet kasvaneet tiistaista joten joudun jatkamaan pistämistä ainakin maanantaihin asti. Tiistaina vielä ultra ja vasta sitten päätetään punktio päivä.

Pelkään, että menee liian pitkälle eikä procren estä niitä irtoamasta, piikki nimittäin pistetty 5.12 ja sen vaikutus vain nelisen viikkoa. Soitin kyllä vielä turkuun ja sanoivat,että pitäisi tavaran pysyä paikoillaan tiistaihin asti....samalla annosmäärällä jatketaan nyt ja toivotaan,että onnistuu.

Mutta en tiedä sitten,että jos punktio menee torstaille 9.12,niin miten alkion siirron kanssa käy??Onko perjantai liian nopeasti ja maanatai liian pitkällä??? Näitä täällä mietin ja vähän harmittaa. Mutta onneksi ne voi aina pakastaa ja siirtää vasta seuraavaan kiertoon...

Annuli81 Juu syy on selvillä,ja se on minussa...oli 20v kun sain esikoisen v 01,minulla todettiin joskus -05 pco joka pahenee kuulemma iän myötä+ sairastuneet munatorvet joita avattiinki sit v2006...eli siis tämä ensimmäinen oli lottovoitto <3 koskaan minulla ei ole ollut säännölliset kuukautiset..kierrot ollu ehkä yleisimmin 40-100kp...ja en ovuloinut edes clomeilla (syöny yhteensä varmaan 10 kiertoa niitä),joten mahdollisuuksia luomuun ei ilmeisestikkään enää ole :(

Lohduttavaa tässä on se,ettei miehen siimahännissä ole mitään vikaa :)

ja siis tää hoito oli siis icsi,,,ei ivf...mun on hankala käsittää sitä koska labra vaan huuteli, kun olin viel pöydällä,että tälle ainokaiselle tehdään mikrohedelmöitys...en ollut valmistautunut siihen asiaan yhtään,koska aiemmin oli normaali ivf..

Viimeksi muokattu:
Mulla on olo hyvä ja en aio huolestua vaikka pp15 hcg oli vain 199. Olisi voinut olla korkeampikin. Yritän päästä tiistaina uuteen.

Mammy: Meillä kans kaks viimestä kierrosta icsattu vaikka siittiöt priimaluokkaa. Mutta mä munin niin huonosti, että ne vähäiset solut kantsii icsata.

sepä se ilmeisesti meilläki oli syynä...et ko ne muut oli karannu ja saatiin vaan se yks...en vaa oo ite tehny ajatustyötä siitä asiasta...jotenki kesken viel et kui mie ajattelen siitä en se täti päätti "kuka" sinne munasoluun laitettiin...joo tiijän,älytöntä ees miettii semmosii ;) :whistle:

Jotenkin aika matelee. Rupeaa olemaan aika turvonnut olo ja vielä huomenna pitäisti kertaalleen piikittää vielä Toivotaan,että munikset olisi kasvaneet tarpeeksi ja päästäisiin jo pian punktioon... Mitäs Raitapaintainen ... oletko muistanut nauttia joka sekunnista!!!

Meillä muuten icsattiin kans silloin ekalla kerralla puolet kun pelättiin,ettei iittiö toimi tarpeeksi hyvin.Kaikki kuitenkin silloin onnistui ok,mutta en nytkään ole varma,että miten hedelmöitys tehdään. Varmaan päättävät vasta sitten kun on tavarat käsillä:)

Raitis, mahtavaa!!! =)

Itse kävin suunnittelukäynnillä viime viikolla ja hoidot aloitetaan varmaan joulutauon jälkeen eli ensi vuonna. Jos siis kaikki ok. Lääkäri kun hoki koko ajan, että kun olet niiiiin vanha, niiiiin vanha. Valehtelematta ainakin kymmenen kertaa. Onhan tuota ikää jo jonkun verran, mutta kun olen synnyttänyt 9 kuukautta sitten niiiiiin ei kait siitä nyt niin kauaa ole, kun vielä pystyin tulemaan raskaaksi. Ei jäänyt kauhean hyvä maku lääkäristä, mutta mitäpä sitä köyhä ja ilman apuja maho valittamaan...

Hei!

Iloisia uutisia täältä, oon plussannut Metujen avustuksella!!!! =)

Lokakuun kierrossahan kun kävin ultrassa niin ei gyne totes et ovista ei oo tapahtunut ja PCO on vähä pahentunut. Sain sit Metu-reseptin ja kehoituksen laihduttaa. Noooh, laihdutus ei kyl päässyt vauhtiin mut Metuja popsin ja viikonloppuna tein plussatestin! Aikas hurjaa että näin helposti sit onnistui, kun ei ollut clomejakaan käytössä. Ilmeisesti lapsettomuuden syy on meikäläisellä ollut sitten toi insuliiniresistenssi johon Metut auttoi. Mutta kovin varovaisesti vielä tietty suhtaudun tähän, raskaus on vielä niin alussa. Toivotaan kuitenkin että kaikki menee hyvin ja elokuussa olisi nyytti sylissä :heart:

Raitikselle onnittelut plussasta vielä tätäkin kautta :) :hug:

ReNu:lle tsemppiä ultraan ja punktion odotteluun!

Hei!
Minäkin kirjoittelin joskus syyskuussa tänne ja kertoilin ett haaveillaan pikkukakkosesta... muistin tämän ketjun kun huomasin eilen tuolta odotuspuolelta, että raitis ja kamilla olitte plussanneet!! Onnea!! :)
Meillä kävikin aivan samalla tavalla kun Katilla, eli juuri sen kierron aikana kun hoitoja alettiin suunnitella ja lääkärinaika oli varattu olinkin raskautunut luomusti. :) Tämä on ollu niin ihmeellistä, mutta ihanaa. Np-ultrakin jo takana ja kaikki hyvin.. Meillä on siis ennestään 1v3kk poika, joka on saatu 3.ICSI:n tuoresiirrosta.. eikä todella osattu uskoo että voitas luomuplussaa saaha.Kaikki on näköjään mahdollista. :D Nyt siis menossa 14+2
Tsemppiä kaikille hoitoihin!

aivan mielettömän ihania uutisia täällä, monen monta plussaa....toivotaan,että plussapino vain kasvaa!!!!Onnea aivan älyttömästi, Luomuplussat kuulostaa niin uskomattomilta,että kyllä se pieni toivonkipenä kannattaa aina pitää yllä normaalista raskautumisesta!

Pistin eilen sitten Pregnylin ja huomenna aamulla olisi punktio...saa nahdä miten käy ja miten hedelmöitys tehdään.palailen asiaan sitten myöhemmin.

Heips!
Vieläkö mukaan mahtuu? Oon vissiin aikaisemminki jotain tänne kirjotellu. Meillä on 3/10 syntyny ICSI-poika (1 icsi, 2 pas). Nyt ollaan siinä vaiheessa, että vauvakuumetta pukkaa, elokuussa jo käytiin suunnittelukäynnillä ja nyt odotellaan yhdet menkat ja het ku tammikuussa alkaa uus kierto, niin sit aloitan menopur pistoshoidon :) (Viime hoidosta jäi pakastin tyhjäksi, viimeiset 2 alkiota siirrettiin ja toinen tarttu ja siitä tuli poika.) Tammikuussa vasta aloitetaan hoidot, että sit jos ei tästä tärppää, niin pistoslääkkeet on sit toiselle hoidolle melkein ilmaiset.

Tervetuloa mukaan,mukavaa kun joukko kasvaa.

Punktio meni hyvin vaikka olinkin eilen aika toimintakyvytön sen jälkeen. Mutta kaiken kaikkiaan 13 solua saatiin ja äsken väestöliitosta soitettiin,että 11 on hedelmöittynyt ja tällä kertaa kaikki ovat IVF-alkioita!!!Tuli niin hyvä mieli. Maanantaina sitten siirtoon:) Sain muuten nyt sellaisen estrogeeni laastari hoidon tueksi, niin ja Luget tietty!!! Tänään on hyvä pikkujoulupäivä:)

Onnea Kamilla ja Mammy plussista,mahtavaa!:heart:
ReNu,hienon saaliin olet saanut,onnea siirtoon!

Futuremami,tervetuloa mukaan:wave: Teillä tuleekin aika pieni ikäero lapsille jos kaikki menee heti putkeen:)

Meillä ens viikolla käynti klinikalla. Katsotaan vähän tarkemmin aikatauluja ja saadaan reseptit lääkkeisiin. Välillä tulee vähän sellainen pakokauhuinen olo,että onkohan tämä nyt viisasta kuitenkaan lähteä vielä hoitoon:D No vuosi vauvan mahdolliseen syntymään on pitkä aika esikoisenkin kehityksessä,mikäli pian onnistuttaisiin. Esikoisen vauva-aika oli välillä todella rankkaa,joten siksikin omat tunteet ovat välillä ristiriitaiset pikkukakkosasian suhteen.

Toiveikkaalle myös onnittelut!!! Onpas tässä ketjussa ollut paljon ihania uutisia! Tsemppiä kaikille, jotka piinailevat parhaillaan!

Kävin muutama viikko sitten verikokeissa. Yllätys oli suuri, kun tuloksissa oli että minulla on lievää kilpirauhasen vajaatoimintaa! Sellaista ei löytynyt aikaisemmin. Sain kuudeksi viikoksi Thyroxin kuurin. Nyt sitten mietin, että päästäänköhän hoitoja aloittamaan tammikuussa... Tsekkausverikoe on kuuden viikon päästä. Pistot olisi pitänyt aloittaa tammikuun ekasta kierrosta. Ja jos verikokeiden tuloksien saamiseenkin menee muutama viikko... Tosin eilen just pohdin miehelle, että jos vaihdan työpaikkaa vuoden alussa, kannattaisiko hoitoja lykätä muutamalla kuukaudellea... Saas nähdä miten tässä käy.

Yhteistyössä