Aleksa: Voimia piinapäiviin. Inhoan noita tuntemuksia, ne masentaa. Varsinkin kun kokemusta on onnistuneista ja epäonnistuneista raskautumisista, osaa tulkita kroppaansa, että missä mennään
Minäkin testasin pp6 alkaen joka päivä. Onneksi testasin, kun ensin tuli se plussa, seuraavana päivänä nega, testipäivänä plussa joka sitten viikon päästä ei ollut tummentunut vaan haalistunut. Minua ei päästy yllättämään vaan tiesin koko ajan, että kaikki ei ole hyvin. Mä ihan tosissaan ajattelin, ettei tää toisen lapsen yritys olisi niin kamalaa kun yksi lapsi jo on. Tämä on paha, erilailla paha, kun nyt tosiaan tietää mitä menettää. Mitä esikoinen menettää, en halua aiheuttaa hänelle enkä miehelle "pettymystä".
Briitta: Mä tiedän mistä puhut. Mä inhosin sitä kun piti himmailla elämässä ja miettiä koko ajan, että jos nyt onnistuu, en viitsi aloittaa sen ja sen tekemistä. Saatoin useastikin jättää baari-illat kavereiden kanssa, etten vaan huonontaisi mahdollisuuksiani seuraavassa kierrossa tehtävään hoitoon. Onko sinulla siis tuhru alkanut? Onko jatkunut pidemmänkin aikaa? Minulla tosiaan se yksi ystävä joka tuli raskaaksi muutama kuukausi sitten toisesta siirrostaan. Hänellä tuhrutti pp8-9 joka sitten loppui. Toivotaan parasta!
Popcorn: Hoitaja oli meinannut, että pidetään kaksi välikiertoa, jolloin siirto olisi tehty vasta kolmanteen kiertoon eli laskujeni mukaan oli venynyt maaliskuulle jos kierto olisi pysynyt järkevissä mitoissa. Menkkojen alkamisesta ei tietoa. Lääkäri sanoi, että jos kp45 ei ole alkanut, pitää syödä terolut kuuri. Ilmeisesti mulla on ollut kp1 jo silloin kun tämä "keskenmenovuoto" on alkanut, vaikka sitä ei kuulemma lasketa kuukautisvuodoksi. En ihan ymmärrä..
Tänään lääkäri sitten soitti. Keskustelimme haluamastani Metforem lääkityksestä, jota nyt en sitten saa. Oli vahvasti sitä mieltä, ettei se tule vaikuttamaan positiivisesti PAS:ssa vaan vasta sitten jos joudumme aloittamaan kolmannen IVF:n. Hyväksyin sen. Sitten se kierto asia. HUH! Lääkäri suostui yhteen välikiertoon. Selitti jopa, että jos kierto venyy ja joudun aloittamaan Terolutit niin voisin jopa siitä kierrosta päästä siirtoon? Toivon, että kierto ei veny, niin sitten parhaalta tuntuisi pitää yksi välikierto ilman lääkkeitä ja ilmottautua siirtoon sitä seuraavasta vuodosta. Sain siis joululahjan, joululahjan joka pitää järkeni kasassa.
Tervetuloa
Sanasa! Täällä on nyt hirmu monta piinailijaa joiden testipäivä jouluaaton hujakoilla. Kuinka jännittävää! Tilastollisesti on mennyt nyt todella kurjasti. En ihan tarkkaan muista, mutta olisiko onnistumiset jotain luokkaa 2/10? Nyt tarvitaan lisää plussaajia jolla saa uskoa tähän omaan synkkyyteen
Melinda kp16(?)