Tiistaita kaikille! Täällähän on ihan vilske! Tosi kiva lueskella teidän kaikkien kuulumisia. Vihdoinkin tuntuu siltä, että olen löytänyt kohtalotovereita
Smirg, olikos sinulla tänään punktio? Miten se meni? Onko kovasti kipeä olo?
Ja
Frangipanilla on myös tänään punktio! Entäs sinulla? Mitkä ovat fiilikset?
Netioperho83 kyselit siitä munasoluntuottoarvosta se on siis minun ihan itse keksimä nimitys sille AMH-arvolle eli Anti Müller hormoonille (en ikinä muista tuota kirjainyhdistelmää oikein). Se käsittääkseni siis kertoo siitä, miten munasarjat toimivat, ja tämmöisellä 38-vuotiaallahan ne ovat tietystikkin jo vähän laiskistuneet : /
Armi74, miten minusta on viime aikoina alkanut tuntumaan siltä, että nämä lapsettomien kanssa työskentelevät tuntuvat olevan pahemman luokan antiempaattisia! Luulisi, että tällä alalla jos millä on nimenomaan tuo toivon ylläpitäminen ja empatia tärkeää. Onko teillä jo päätetty koska se pas on?
Joseliini, teille on tulossa tosi hyvä saalis!=) Onko sinulla jo kovasti turvonnut olo?
Iitu78, teillä on ollut todella mielenkiintoinen käynti ulkomailla! Pidän peukkuja, että pikkuinen/pikkuiset kiinnittyisivät. Jaksatko vielä uudelle tulokkaalle kertoa, että kuinka löysitte sen venäläisen klinikan? Ja miten homma siellä toimii? Ajattelin vaan, että se sama matka saattaa hyvinkin meilläkin olla edessä.
Meillä nyt on hoitojen suhteen hiljaiseloa vielä melkein kuukauden. Kävin eilen akupunktiossa. Sattui vaan niin, että ko. hoitaja oli enemmän erikoistunut työperäisiin jumeihin
olisi ehkä kannattanut kysyä puhelimessa.
Mutta enhän minä tajunnut, että akupunktiohoitajatkin ovat erikoistuneet eri vaivoihin. Arvelin, että eiköhän riitä, kun pistellään
Noh, torstaina on aika hoitajalle, joka tekee sekä vyöhyketerapiaa ja akupunktiota. Ja hänellä oli selvät kuviot siitä, kuinka hoito tullaan tekemään, kun kuuli meidän ongelmasta. Kävin myös täydentämässä vitamiinivarastoa ja ajattelin vähän skarpata siinäkin mielessä. Pikkasen olen laiskanlaisesti muistanut vitamiineja syödä. Josko se näillä. Synarela-suihkeet alkavat ensi viikon lopulla.
-Briitta