Tervehdys!
Kovasti olen jännännyt mukana, vaikka en ole kirjoittanutkaan hetkeen.
Paiju: Voimia etenpäin tarpomisessa, ihan jo ajattelin, että olisi sinun vuorosi onnistua.
Tigridia: Hyvän saaliin olit saanut, nut vaan toivotaan, että moni lähtee jatkamaan kasvuaan. Voin kuvitella, miten kipeä olet. Nyt vaan särkylääkettä ja lepoa. Tosin olen vähän huono neuvomaan, kun itse jouduin sairaalahoitoon punktion jälkeen.
Mizze: Olemme julkisella hoidossa ja nyt parhaillaan menossa elämäni ensimmäinen, tuskin viimeinen
, lääkkeellinen PAS. Kysyin just tänään, että voidaanko seuraava tehdä heti perään ja vastaus oli, kyllä. Kysyin myös, että kauanko kestää päästä passien jälkeen IVF:ään, johon lääkäri kertoi jonojen olevan mitättömät. Ihana kuulla, kun toiset ovat joutuneet odottamaan pitkäänkin.
Frangipani: Kyllä tulin hyvälle mielelle, kun muistit ultrauspäiväni, kiitos siitä!
Onnea kyytiläisestä, voi kun nyt olisi onnea matkassa!
Muut: En uskalla kurkata edelliselle sivulle, ettei nämä sivut tilttaa, joten kaikille yhteisesti onnea omiin vaiheisiinne ja tulkaa ihmeessä kertomaan kaikista pienistäkin oireista. Ne kun antaa niin voimaa tähän toihuun, jos sittenkin onnistaisi meitä!
ON: Kävin tänään limisultrassa Zumenon- lääkkeen popsimisen jälkeen ja limakalvo oli kuulemma kaunis ja 6.2mm, kait ok tähän vaiheeseen, kun ei siitä mitään puhunut. Siirto olisi viikon päästä tiistaina. Sulattavat ensiksi 5 päiväisen alkion ja, jos se ei selviä sulatuksesta, niin sitten on vuorossa 4 päiväisen alkion vuoro. Loput neljä ovat 3 päiväisiä.
Mietin vain, että kuinka onnistumisen käy, jos pitääkin sulattaa kolme päiväinen, vaikka tarkoitus oli siirtää viisi päiväinen. Osaako kukaan vastata tähän?
Täytyy ottaa siirtopäivä vapaaksi ja matkaa on niin paljon, että mun täytyy lähteä matkaan, vaikka siirto ei olisi vielä varmistunutkaan. Täytyy sitten kääntyä takaisin, jos siirtoon ei päästä. On tämä kans touhua, huh, huh!