Palstatohtoreita tarvittaisiin nyt...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"elina"

Vieras
Mikä mua voi vaivata. Oon ihan järkyttävän väsynyt jatkuvasti, mutta etenkin nyt edelliset pari päivää. Eilenkin nukahdin 18.00. Havahduin vaan välillä miehen ja lasten ääniin, mutta taas nukahdin. Aamulla herätys puol kasin aikaan mutta edelleen väsyttää ja ahdistaa ajatuskin tulevasta päivästä, kun joudun olla hereillä. Eilen myös maha oli kipeä ja oli kamalan hajuiset ilmavaivat. Samoin yhdessä vaiheessa tuli todella oksettava olo. Eikä ruoka maistunut koko päivänä. Eikä vieläkään tee mitään mieli.. Olo on todella outo..??

pelkkä valvominen laittaa suoliston sekaisin.
Kysy mieheltä kuinka nukut, esim kuorsaatko, narskutatko hampaita tms, jos yöuni häiriintyy, iskee jossain vaiheessa krooninen väsymys

Kiitos kaikille vastanneille :) Mä oon nukkunut huonosti viimeisen vuoden. Herään 2-10 kertaa yön aikana. Mulla on muutama vuosi sitten mittailtu noita kilppari arvoja ihan muiden syiden takia, mutta ei niissä ollut mitään. Hb oli vähän aikaa sitten 122. Verenpaine mulla on alhainen. Yleensä yläpaine on alle sadan, joskus jopa alle yheksänkymmentä. Jos olis toi jonkun veikkaama vatsatauti, niin onko tässä nyt odotettavissa ripuli/laatoitus sessiot? Mä en haluaaaa... :/

Voiko vatsatauti oikeesti tulla noilla oireilla? Vai voiko se antaa vaan tälläistä alkusoittoa ennen kun iskee? Onko kellään kokemuksia? Mietin sellastakin, kun mulla meni melkein viikko niin, että ei masu meinannut toimia ja nyt tänään se sitten tuntuu toimivan oiken reippaasti, että jos se olis tehny nuita oireita....onkohan mahollista vai toiveajattelua..?