M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ccc:Meinattiin mennä tuolloin mutta nyt tietää pysyä kaukana sieltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja jo vuosia palsta-addikti:Niin siis saako harmaatkin osallistua..?![]()
Tietenkin!
Mutta toivottavaa ois että harmaat rekkaantuis jotta voidaan yv:llä sitten sopia tarkemmin tapaamispaikka. Meinaan että viimeksi kun tapaamista järkättiin niin osa ei ilmeisesti halunnut tulla paikalle, koska palstalla oltiin julkisesti ilmoitettu se tapaamispaikka ja aika.
Osa siis "pelkäsi" että paikanpäälle tulee uteliaat kyyläämään tms.
Alkuperäinen kirjoittaja jo vuosia palsta-addikti:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja jo vuosia palsta-addikti:Niin siis saako harmaatkin osallistua..?![]()
Tietenkin!
Mutta toivottavaa ois että harmaat rekkaantuis jotta voidaan yv:llä sitten sopia tarkemmin tapaamispaikka. Meinaan että viimeksi kun tapaamista järkättiin niin osa ei ilmeisesti halunnut tulla paikalle, koska palstalla oltiin julkisesti ilmoitettu se tapaamispaikka ja aika.
Osa siis "pelkäsi" että paikanpäälle tulee uteliaat kyyläämään tms.
Ok, kiva. Otan ja rekkaannun paremmalla ajalla. Tai elvytän vanhan nikkini.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Rääh, asiakasomistajaviikonloppu = hitonmoinen ryysis....
Jätetään väliin :/
Eiiii...mä jo ehdin innostumaan ja nyt sitten ilmotatkin näin :/
Mä olin tuolla viime vuonna niinikään asiakasomistajapäivillä eikä siellä kyllä ollut silloin ihmisiä paljon vaan nimenomaan päinvastoin. Mä tosissaan muistan ihan hyvin miten ihmettelin sitä asiaa. Sää oli kyllä pilvinen, eli aurinkoa ei näkynyt, mutta ei siellä kyllä muistaakseni vettä silti satanut.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Rääh, asiakasomistajaviikonloppu = hitonmoinen ryysis....
Jätetään väliin :/
Eiiii...mä jo ehdin innostumaan ja nyt sitten ilmotatkin näin :/
Mä olin tuolla viime vuonna niinikään asiakasomistajapäivillä eikä siellä kyllä ollut silloin ihmisiä paljon vaan nimenomaan päinvastoin. Mä tosissaan muistan ihan hyvin miten ihmettelin sitä asiaa. Sää oli kyllä pilvinen, eli aurinkoa ei näkynyt, mutta ei siellä kyllä muistaakseni vettä silti satanut.
Hmmm...pitää vielä miettiä. Asiakasomistajaviikonloppu on tähän asti ollut ehdoton EIIIII! mulle. Mutta jospa sitä yhteisen hyvän eteen uhrautuisi. Sitäpaitsi, kesällä oon täysin tuloton koska en saa opintotukeakaan, joten mitä halvemmalla pääsee sen parempi. Otan siis vakavaan harkintaan asian
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Onko elämäsi tylsää? Eikö sinulla ole kesällä tekemistä? Kiukuttelevatko lapset, kun arki on niin tasaista ja äiti istuu aina palstailemassa?
NYT sinulla on mahdollisuus tehdä tilanteeseen muutos! Pakkaa kimpsut ja kampsut ja suuntaa lasten kanssa palstatapaamiseen Naantalin Muumimaailmaan 19.6.2010!
Soittelin tuossa Pesky Pixielle (entinen BKM) ja sovittiin että tehdään reissu Muumimaailmaan kesällä. Mutta koska isommalla porukalla on aina mukavampaa (vai menikö se niin, että joukossa tyhmyys tiivistyy?) niin päätettiin että pistetäänkin pystyyn vähän isompi miittinki ja kysellään, joska palstalaisilla ois innostusta lähteä mukaan?
Joten tässä sitä nyt sitten ollaan...ruinataan siis TEITÄ meidän mukaan. Tarkoitus ois mennä Muumimaailmaan vähän katselemaan muumeja ja pistää filtti nurtsille, jossa voidaan sitten viettää piknikkiä kun tulee nälkä.
Muumimaailma on auki klo 10-18, mutta sovitaan siitä tapaamisajasta tarkemmin siinä vaiheessa, kun tiedetään ketkä lähtee mukaan...jos joku vaikka tulee vähän kauempaata, niin ei sitten treffata vielä klo 10, jottei tarvii lähteä ajelemaan Naantalia kohden kukonlaulun aikaan
Sisäänpääsymaksu on 21?/hlö, mutta s-etukortilla pääsee sisään hintaan 13?/hlö. Alle 3v pääsevät ilmaiseksi.
Lisäinfoa Muumimaailmasta: http://www.muumimaailma.fi/
P.S Mukaan saa toki tulla vaikka elämässäsi olisikin kaikki ok, etkä sen kummempia muutoksentuulia kaipaa eli ketään ei jätetä ulkopuolelle :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Jee!Mä tulen :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Otanpas ja merkkaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Huii.. Uskaltaiskohan sitä harkita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ette voi sille mitään:
Mä jään aina ulkopuolelle, koskaa oon ujo. :-(
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Otanpas ja merkkaan =)
Merkkaa kalenteriin myös :wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Olispa kivaaEn nyt ihan varmaksi vielä sano, mutta luulen vahvasti että innostuttaisiin lähtemään! Mullakaan ei ole ajokorttia, mutta pääseehän bussilla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:Mies ehdotteli jo mainoksen tullen, että mennään tuolloin. Miehen mielestä tää on suunnilleen jokin naisten seksipalsta, joten se ehkä mielellään lähtis mukaan xD