Jos mäkin teen tämmäsen ja katotaan kumman on pa r/h empiAlkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Käykö jos sitoo kirjan vaikka puuhun kiinni ja ottaa kuvan :saint:
Jos mäkin teen tämmäsen ja katotaan kumman on pa r/h empiAlkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Käykö jos sitoo kirjan vaikka puuhun kiinni ja ottaa kuvan :saint:
Juu, valitut palat silpuksi ja kannet päälle. (Nukkisjuttuja on myös tullut näperreltyä jonkin verran)Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:no mut onhan tässä koko viikko aikaa ja ainahan nukkikseen yksi kirja mahtuu jos ei muuhun
eihän ole pakko olla paperista :saint:Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:No ehkä 1,5 vuotta on vähän pitkä aika palstaprojektille. Kirjansidonta on ihan hauskaa puuhaa jos paperi materiaalina ei tunnu vieraalta...Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minä olen kaks kirjaa tehnyt, mutta niiden tekoon on mennyt yhteensä 1,5 vuotta, että eivät taida kelvata nyt. Vai kirja... mulla ei ole kyllä mitään käsitystä mitä alan vääntään... tai saanko mitään tästä aikaan. :ashamed:
tai puhelinluetteloAlkuperäinen kirjoittaja maranooka:Juu, valitut palat silpuksi ja kannet päälle. (Nukkisjuttuja on myös tullut näperreltyä jonkin verran)Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:no mut onhan tässä koko viikko aikaa ja ainahan nukkikseen yksi kirja mahtuu jos ei muuhun
No ei tietenkään. Tee vaikka puustaAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:eihän ole pakko olla paperista :saint:Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:No ehkä 1,5 vuotta on vähän pitkä aika palstaprojektille. Kirjansidonta on ihan hauskaa puuhaa jos paperi materiaalina ei tunnu vieraalta...Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minä olen kaks kirjaa tehnyt, mutta niiden tekoon on mennyt yhteensä 1,5 vuotta, että eivät taida kelvata nyt. Vai kirja... mulla ei ole kyllä mitään käsitystä mitä alan vääntään... tai saanko mitään tästä aikaan. :ashamed:
niin tai kumpi on keksiny mielenkiintosimman tavan sitoa sen kiinni, *ketjut ympärille niin ei karkaa ihan heti* :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Jos mäkin teen tämmäsen ja katotaan kumman on pa r/h empiAlkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Käykö jos sitoo kirjan vaikka puuhun kiinni ja ottaa kuvan :saint:
Kiva, että jollain on ideoita.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mä innostuin kyl nyt mä rakastan askartelua ja näpertelyä mut en osaa kutoo enkä neuloo enkä virkata hmmm, alko ideoita pukkaan
ukko kiikuttais minut hourulaan kun tohon keittiöön taas jonkun pölkyn raahasin muka kirjaa varten tällä viikolla oli jo näkemisen arvoinen ilme kun yritin kakkua paksusta pölkystä sahata. Läht ioikein mielellään illaksi töihinAlkuperäinen kirjoittaja maranooka:No ei tietenkään. Tee vaikka puustaAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:eihän ole pakko olla paperista :saint:Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:No ehkä 1,5 vuotta on vähän pitkä aika palstaprojektille. Kirjansidonta on ihan hauskaa puuhaa jos paperi materiaalina ei tunnu vieraalta...Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Minä olen kaks kirjaa tehnyt, mutta niiden tekoon on mennyt yhteensä 1,5 vuotta, että eivät taida kelvata nyt. Vai kirja... mulla ei ole kyllä mitään käsitystä mitä alan vääntään... tai saanko mitään tästä aikaan. :ashamed: