Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:tuutilulla hei...missä sun työs on????![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:tuutilulla hei...missä sun työs on????![]()
miä mitään tehnyt :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:tuutilulla hei...missä sun työs on????![]()
miä mitään tehnyt :ashamed:
no ensviikolla alotetaan jouluhommat sit osallistut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Mä en osannu valita omaa suosikkiani, joten mies käyttää mun ääneni meahillle. Sallitaankos tämmönen äänen lainailu? B)
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Muoks. Tuutilulla mistä oot nuo papan "väkerrykset" tehny?
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Muoks. Tuutilulla mistä oot nuo papan "väkerrykset" tehny?
kanaverkon päälle sammalta rautalangalla
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Muoks. Tuutilulla mistä oot nuo papan "väkerrykset" tehny?
mä tein joskus poron tolleen...harmi ku siit ei oo enään kuvaa
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Muoks. Tuutilulla mistä oot nuo papan "väkerrykset" tehny?
Ja miä reenen löytänyt siitä myökään kuvaa vaikka taatusti otin
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Muoks. Tuutilulla mistä oot nuo papan "väkerrykset" tehny?
Ja miä reenen löytänyt siitä myökään kuvaa vaikka taatusti otin
mun poro sit lysähti loppujen lopuks ku se sammal paino märkänä liikaa![]()