No ihan millä haluat, se kuusi ( jos se oli se pinkki ) niin olis ihan kiva.Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25115618:Apua.
Mä en oo tehnyt mitään paitsi pystyttänyt kuuse ja leiponut torttuja ja kuivakakun. Kaikki kamalia, sanokaa millä mä osallistun, kuusi on jo täällä nähty.
Ja päättelin mä villasukat.
Töiden tulisi olla ketjussa klo 19.45 mennessä koska ketjua tehdessä menee jonkin verran aikaa.Tsaijai, päätin vielä väkertää lisäjuttuja mun paketteihin, valmistu 20:00 eli en ehtinyt vaihtaa kuvaa. Nooh, ehkäpä tästä selviydyn.
Lastenlauluja.. Olin juuri koulutuksessa, jossa improvisoitiin ja tuotettiin talvilauluja monella tavalla.Oho, oho!
p.s. Mikä korvamato kyseessä, en muista kuulleeni mitään tällä nimellä?
Okei, kuulostaa hienolta.Lastenlauluja.. Olin juuri koulutuksessa, jossa improvisoitiin ja tuotettiin talvilauluja monella tavalla.
Hallaneito, hmmm mitähän sit keksisi... Nyt ainakin tuntuu hankalalle...Uusi aihe tulee korvamadon innoittamana: hallaneito.
Samaa mieltä että ketjua voisi vähän siivoilla, omia tuossa joku päivä yritin siivoilla,mutta varmasti jäi paljon vielä siivottavaa.Okei, kuulostaa hienolta.
Vois muuten vähän siistiä tätä ketjua, voiko joku mode siivota vai kannattaisko tässä alkaa vaan poistella omia turhia viestejä..? =)