uokkaan otsikkoon aiheeksi siis pieni joululahja
Mä kyllä varmaan joudun skippaamaan tän viikon kun ollaan liesussa ihan muualla kun kotona.
Mä kyllä varmaan joudun skippaamaan tän viikon kun ollaan liesussa ihan muualla kun kotona.
No, älä siitä pelästy. Tule mukaan kun kerkiät.Tämä ketju menee aina niin kamalalla vauhdilla, että osallistumiseni taitaa jäädä tällaiseksi tähdenlennoksi. Oli silti kivaa. En vain pysy mukana tässä vauhdissa, että milloin työt esitellään, milloin äänestetään, koska on uusi aihe ja katsoa kuuluuko se itse keksiä vai ei ja missä eri ketjuissa nämä kaikki tapahtuvat.:xmas: Meneehän näihin mielestäni melko paljon aikaakin.
Hyvää jatkoa silti teille. Äänestelen teitä jatkossa ilman omaa osallistumista.=)
Eli lyhykäisyydessään äänesty on sunnuntaisin, äänestykselle tehdään oma ketju, kuka sen ikinä ehtiikään tehdä, äänestys aika on 20-21, ja se joka voittaa äänestyksen saa antaa seuraavan viikon aiheen. Seuraavan viikon aihe pitää ilmoittaa viimeistään maanantaina klo 10 mennessä. Ja työtä on viikko aikaa tehdä.Tämä ketju menee aina niin kamalalla vauhdilla, että osallistumiseni taitaa jäädä tällaiseksi tähdenlennoksi. Oli silti kivaa. En vain pysy mukana tässä vauhdissa, että milloin työt esitellään, milloin äänestetään, koska on uusi aihe ja katsoa kuuluuko se itse keksiä vai ei ja missä eri ketjuissa nämä kaikki tapahtuvat.:xmas: Meneehän näihin mielestäni melko paljon aikaakin.
Hyvää jatkoa silti teille. Äänestelen teitä jatkossa ilman omaa osallistumista.=)
Sellainen on pieni, minkä kokee itse pieneksi. Pienen kokoinen, pienen näköinen, pienihintainen, pienitöinen...you name itAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24842201:Miten määritellään pieni? :xmas:
Miten nyt niin?Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24870242:Voi käpy.
Pakko jättää väliin tää. :|
No ei vaan ehdi. Mul on kangastussit hukassa. Ja ompelukone jumissa.Miten nyt niin?