Palstaprojekti: KEVÄT (uudet osallistujat lämpimästi tervetulleita!)

jeeeee! tää tuli niin tarpeeseen, kiitos aiheesta =)

mun pitäis periaatteessa ylihuomiseks tikuttaa pitsivahvunen huivi valmiiks jonka alotin viime torstaina. toivottavasti saan sen torstaihin mennessä ees valmiiks, niin tää projektiaihe piiskaisi mut neulomaan urakalla..
 


Täs tää nyt kumminkin on. Mä olen onnistuneesti hukannut ne hapsulangat johonkin. :headwall:
Tai sitten voi olla, että en ollutkaan leikannut niitä valmiiksi, vaikka niin muistan. Joten koko huivi on hiukan raakile.
Pituutta tolla on noin 220 cm ja leveyttä n.20 cm. Neulottu isoilla puikoilla vanhasta kunnon teddylangasta.
 
Mulla ei tullut valmista...
Laitan kohta kokoelman aloituksia huiveista...

Tässäpä nämä mun yritykset neuloa huivi...
Ensin aloitin tuota valkoista pitsihuivia. Muutaman kerran purettu ja aloitettu alusta.
Lila huivi samaa sarjaa kuin viimeviikon myssy - lanka loppui kesken.
Eilen paniikissa aloitettu huivi tytölle - nukuin tänään pitkään joten jäi vaiheeseen.Nuken huivi, äkkihän sen tekee jos ei säätäis muuta välillä.

 
Viimeksi muokattu:
Eli huivi jatkuu??

Siis mulla on ollut huivi valmiina, sellanen joka on saatu valmiiksi 2 tunnissa, mutta arvatkaa vaan oonko muistanut siitä laittaa tänne kuvaa :headwall:
Mut jos huivi jatkaa vielä viikon, niin mä lupaan koittaa kuvata ja laittaa kuvan vielä esillekin :ashamed:
 
Eli huivi jatkuu??

Siis mulla on ollut huivi valmiina, sellanen joka on saatu valmiiksi 2 tunnissa, mutta arvatkaa vaan oonko muistanut siitä laittaa tänne kuvaa :headwall:
Mut jos huivi jatkaa vielä viikon, niin mä lupaan koittaa kuvata ja laittaa kuvan vielä esillekin :ashamed:
Laita jo tänään, että saadaan vauhtia tähän tohinaan.
Tätä ketjua tarvii nostella aika usein, että ihmiset muistaa.
 
nalkuttava talkkari harmaan
mä siis ehdittäisiin aihetta "keskeneräiset työt". Siinä joko voisi piristää meitä esim toivottomalta töillä, aloittaa jotain isoa tai saada jotain loppuun asti viikon panostuksella. Ennen ja jälkeen kuvat tietty mukaan... Tai jotain muuta aiheeseen sopien.
 
Noniin, tällä viikolla mä olen ajoissa keskeneräisen työni kanssa :D

Eli työnalla on menossa huivi jumalattoman ohuesta, mutta niin ihanasta, langasta. Tällä hetkellä olen saanut neulottua huimat 33 cm, katsotaan mikä on sunnuntain saldo....



Tuossa toisessa kuvassa näkyy millanen kuvio tulee olemaan kostutettuna ja pingotettuna. Huiviin neulotaan (toivottavasti) myös erillinen reunus.


Extrana työ millä olisin osallistunut viime viikon aiheeseen jos olisin vaan saanut kuvat otettua (mukaniinkiireellinenelämä :snotty: ). Tämän valkoisen huivin neulos on ostettu ja ainoa mitä koko huiville tein oli reunojen ompelu :D Tämä oli hätäratkaisu juhlavaateongelmaan, tajusin 5 päivää ennen häitä ettei mulla ole mitään hihattoman juhlamekkoni kaveriksi.

 

Yhteistyössä