Palstan viisaat..... Raskaus asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietityttää

Vieras
Ei heikko hermoisille!!!! Vuoto asiaa

Olen vähän ihmeissäni....
eilen alkoi menkat tai siis tuhrutteli hiukan... Illalla ei tullut enää mitään ja tänäänkään ei ole edes tuhrutellut... MItä hitto mun kroppa touhuu. kahdet menkat on ollut meidän pikku neidin jälkeen joka on nyt 1v. ja niissäkin oli melkein 6 viikkoa väliä... eli sitä en tiedä yhtään että koska pitäisi alkaa tai olisi pitänyt alkaa.. edelliset menkat alkoivat noin äkkiä laskettua lokakuun 3 päivä.. eli nyt ois sit ollu 7 viikoa väliä...

voisi olla ehkä että olisin raskaana mutta mutta... en tiiä mitä ajatella.

yhden karran minulla on kesken meno alkanut näin mutta piti vaan pari tuntia taukoa ja sitten vuodin kunnolla mutta nyt ei edelleenkään tule mitään...

Miten tollaiseen kysymykseen voisi kukaan täällä tietää vastausta? Sä haluat selvästi, että joku sanoo sulle, että olet raskaana, että joku tulee ja kertoo, että "mun toinen raskaus alkoi juuri noin...". Ja vaikka joku sanoisi niin, niin se ei tarkoita että olisit raskaana.

en mä odota et joku sanoo et nyt oot raskaana... olips täällä tukevaa poruukkaa tänään...

mulla on vaan ajatukset niin sekaisin kun en tiiä miten oikein suhtautuisin tähän asiaan toisaalta toivon ja toisaalta pelkään. oisin vaan halunnut jutella jonkun kanssa kun ei ole ketään jonka kanssa voisin näitä puhua...

anteeksi vaan kaikille... jos kyselin tyhmiä.. tiedänhän minä itsekkin kuten sanoin voisin olla raskaana mutta mutta.........

Sorpe mun viestistä. En osaa auttaa, enkä tiedä tuosta. Mulla oli alkuraskaudessa tiputteluvuotoa (tuhrua), on kuulemma normaalia, toisaalta pelkäsin keskenmenoa..
Rohkeasti ostamaan testi huomenna :)

Imetätkö vielä? Minä imetin vuosikasta ja heti kun imetys hiukan väheni, alkoi kuukautiset. Tosin vain parin päivän tuhruttelua ja kierto olikin päälle 40 päivää. Kahdet minimenkat tuli ja sen jälkeen ei kuukausiin mitään, ennenkuin lopetin imetyksen kokonaan kun lapsi oli 1v9kk.

Alkuperäinen kirjoittaja ne hormoonit:
Imetätkö vielä? Minä imetin vuosikasta ja heti kun imetys hiukan väheni, alkoi kuukautiset. Tosin vain parin päivän tuhruttelua ja kierto olikin päälle 40 päivää. Kahdet minimenkat tuli ja sen jälkeen ei kuukausiin mitään, ennenkuin lopetin imetyksen kokonaan kun lapsi oli 1v9kk.

kiitos ....

imetän vielä aika paljon.. tarkoitus olisi kyllä vähentää jo mutta kun neiti nukkuu vieressä niin hakee itse huikkaa heh.... niin sen piikiin minäkin olen laittanut nuo pitkät välit mutta voisiko tosiaan olla että tuhruttelu ois ollu vaan yhden päivän tällä kertaa.... meen hakee kyllä testin varmuudeksi... mulla nuo kahdet menkat kun oli niin oli ihan normaalit ja kunnolliset..

Vaikka sulla kuukautiset oisikin olleet ihan normaalit pari kertaa, niin kyllä imetyshormoonit saattavat sotkea kierron. Varsinkin jos lapsi välillä syö useammin kuin aikaisemmin, silloin hormoonitasokin muuttuu. Toki raskauden mahdollisuus pitää myös ottaa huomioon ja testata jos/kun epävarmuus asiasta on. =)

Yhteistyössä