R
Rukoilijasirkka
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:Neferi. Voi oksetus. :x
Mee lääkäriin jos sulla on vatsatauti. En mä oo m ikään lääkäri, en osaa auttaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Neferi. Voi oksetus. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja v:Neferi. Voi oksetus. :x
Mee lääkäriin jos sulla on vatsatauti. En mä oo m ikään lääkäri, en osaa auttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Tatuoitu jätkä ja savanna saa munkin äänet!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja v:Neferi. Voi oksetus. :x
Nefe, meidät muistetaan....
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Alkuperäinen kirjoittaja v:Neferi. Voi oksetus. :x
Nefe, meidät muistetaan....
Silti outoa, jos luullaan, että voidaan parantaa jonkun vatsatauti.
-Pöyristynyt-![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Mulle hyppii nykyisin silmille sellanenku Timangi-Bling-Bling?? Tai jotainEli oisko hää nyt sit tyrkky?
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Mulle hyppii nykyisin silmille sellanenku Timangi-Bling-Bling?? Tai jotainEli oisko hää nyt sit tyrkky?
Mun entinen nimimerkki jäi hiirenharmaana taustalle B) Kyllä se on nyt todistettu, että säihke häikäsee ja osuu silmiin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Mulle hyppii nykyisin silmille sellanenku Timangi-Bling-Bling?? Tai jotainEli oisko hää nyt sit tyrkky?
Mun entinen nimimerkki jäi hiirenharmaana taustalle B) Kyllä se on nyt todistettu, että säihke häikäsee ja osuu silmiin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Mulle hyppii nykyisin silmille sellanenku Timangi-Bling-Bling?? Tai jotainEli oisko hää nyt sit tyrkky?
![]()
mikä sä olit ennen? Tosiaan juu, se aina hyppää silmille, oikeestiB)
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Mulle hyppii nykyisin silmille sellanenku Timangi-Bling-Bling?? Tai jotainEli oisko hää nyt sit tyrkky?
![]()
mikä sä olit ennen? Tosiaan juu, se aina hyppää silmille, oikeestiB)
Entinen PLATINA ilmottautuu kaikille kera aurinkolasien uuden nimimerkin kera B) B)
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ja minà tietysti
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:ja minà tietysti
sinä myös...aina postailet niitä linkkejäsi nih... :x
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
No perhana, niin oon ja mun huarukat on kuulemma aina auki...
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Nyt kyllä näyttäis siltä, että se menee tyrkky, tyrkympi, Booty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Yks harmaa mulle niin sanos tossa muutama päivä sitten![]()