ei mun mielestä....Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Kuvittelenko vai onko tästä kavonnu sivuja? :xmas:
ei mun mielestä....Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Kuvittelenko vai onko tästä kavonnu sivuja? :xmas:
Ai ketkä? ei täällä ketään sano, etten mä ainakaan, minähän kiitin, että saan lisähuomiota näinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kolme pahinta on kyllä kovassa äänessä tässä ketjussa ("en minä, en minä, en minä ainakaan" samalla kun puristelee tisseja, mutristelee suuta ja ottaa peilin kautta digikuvia), pari muuta puuttuu... Eiköhän ne vaistoa ketjun ja hyökkää koneelle kohta.
aivan kummasti se alkuperäinen ap häipyy aina kun on kunnon ketju saatu etusivulta nostoon )Alkuperäinen kirjoittaja buahaha:Jep.Kukahan tämänkin on aloittanut harmaana??!!Pitäisi antaa modeille töitä ja tutkasta että kirjoitellaanko täällä harmaana ja mustana samaan ketjuun
Ja ketkä on ottaneet tuollaisia kuvia, joissa puristelee tissejä ja mutristelee suuta? Olis ihan kiva nähdä semmonen kuva, edes yksi.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ai ketkä? ei täällä ketään sano, etten mä ainakaan, minähän kiitin, että saan lisähuomiota näinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kolme pahinta on kyllä kovassa äänessä tässä ketjussa ("en minä, en minä, en minä ainakaan" samalla kun puristelee tisseja, mutristelee suuta ja ottaa peilin kautta digikuvia), pari muuta puuttuu... Eiköhän ne vaistoa ketjun ja hyökkää koneelle kohta.
No sinuun ainakin kalikka kolahti, ts. ininästä päätellen halko mätkähti keskelle otsalohkoa.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ai ketkä? ei täällä ketään sano, etten mä ainakaan, minähän kiitin, että saan lisähuomiota näinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kolme pahinta on kyllä kovassa äänessä tässä ketjussa ("en minä, en minä, en minä ainakaan" samalla kun puristelee tisseja, mutristelee suuta ja ottaa peilin kautta digikuvia), pari muuta puuttuu... Eiköhän ne vaistoa ketjun ja hyökkää koneelle kohta.
ja ikä oli? ei voi itsekkään muuta enää kuin nauraa )Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ai ketkä? ei täällä ketään sano, etten mä ainakaan, minähän kiitin, että saan lisähuomiota näinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kolme pahinta on kyllä kovassa äänessä tässä ketjussa ("en minä, en minä, en minä ainakaan" samalla kun puristelee tisseja, mutristelee suuta ja ottaa peilin kautta digikuvia), pari muuta puuttuu... Eiköhän ne vaistoa ketjun ja hyökkää koneelle kohta.
Mie varmaan mutristelen.. Eiku muikistelen, kuulemma jokaisessa kuvassa!Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Ja ketkä on ottaneet tuollaisia kuvia, joissa puristelee tissejä ja mutristelee suuta? Olis ihan kiva nähdä semmonen kuva, edes yksi.
Älä ainakaan väitä itseäsi huumorintajuiseksi missään tilanteessa.. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja jep:ja ikä oli? ei voi itsekkään muuta enää kuin nauraa )
Sitä minäkin teen koko ajanAlkuperäinen kirjoittaja jep:ja ikä oli? ei voi itsekkään muuta enää kuin nauraa )Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ai ketkä? ei täällä ketään sano, etten mä ainakaan, minähän kiitin, että saan lisähuomiota näinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kolme pahinta on kyllä kovassa äänessä tässä ketjussa ("en minä, en minä, en minä ainakaan" samalla kun puristelee tisseja, mutristelee suuta ja ottaa peilin kautta digikuvia), pari muuta puuttuu... Eiköhän ne vaistoa ketjun ja hyökkää koneelle kohta.
Mutta tissien puristelu puuttuu! Meitä piti olla ainakin 3 jotka tälläsiä tissienpuristelukuvia ottaa ja laittaa palstalle. Hmm.Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Mie varmaan mutristelen.. Eiku muikistelen, kuulemma jokaisessa kuvassa!Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Ja ketkä on ottaneet tuollaisia kuvia, joissa puristelee tissejä ja mutristelee suuta? Olis ihan kiva nähdä semmonen kuva, edes yksi.
Onko ininä sitä surinaa mikä kulluu kun hyttynen etsii verta??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sinuun ainakin kalikka kolahti, ts. ininästä päätellen halko mätkähti keskelle otsalohkoa.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Ai ketkä? ei täällä ketään sano, etten mä ainakaan, minähän kiitin, että saan lisähuomiota näinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kolme pahinta on kyllä kovassa äänessä tässä ketjussa ("en minä, en minä, en minä ainakaan" samalla kun puristelee tisseja, mutristelee suuta ja ottaa peilin kautta digikuvia), pari muuta puuttuu... Eiköhän ne vaistoa ketjun ja hyökkää koneelle kohta.
Kumma ettei ykskään moinen kuva ole sattunu silmään..Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mutta tissien puristelu puuttuu! Meitä piti olla ainakin 3 jotka tälläsiä tissienpuristelukuvia ottaa ja laittaa palstalle. Hmm.
Mun kohdalla se voi johtua siitä, kun mä olen lauta....Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Kumma ettei ykskään moinen kuva ole sattunu silmään..Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mutta tissien puristelu puuttuu! Meitä piti olla ainakin 3 jotka tälläsiä tissienpuristelukuvia ottaa ja laittaa palstalle. Hmm.
Mä olen sentään AA- tai jopa A-kuppinen!!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mun kohdalla se voi johtua siitä, kun mä olen lauta....
Sä oot kyllä kaikkea muuta ku lauta.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mun kohdalla se voi johtua siitä, kun mä olen lauta....Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Kumma ettei ykskään moinen kuva ole sattunu silmään..Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mutta tissien puristelu puuttuu! Meitä piti olla ainakin 3 jotka tälläsiä tissienpuristelukuvia ottaa ja laittaa palstalle. Hmm.
Niin ja mun tissit ei ollu esillä tissiketjussa .... tai jos oli niin ei niitä näkynyt =)Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Mä olen sentään AA- tai jopa A-kuppinen!!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mun kohdalla se voi johtua siitä, kun mä olen lauta....
Voihan niitäkin tietty puristella.Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Mä olen sentään AA- tai jopa A-kuppinen!!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mun kohdalla se voi johtua siitä, kun mä olen lauta....
Mutta keistä kolmesta oli kyse??Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Voihan niitäkin tietty puristella.Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Mä olen sentään AA- tai jopa A-kuppinen!!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mun kohdalla se voi johtua siitä, kun mä olen lauta....
Vähän harmittaa, kun olen tehnyt sellaisen periaatepäätöksen, etten laita sellaisia kuvia ja nyt joku harmaa on niitä kuitenkin useammasta kuvapinosta löytänyt. :/
Mie en vielä edes tienny koko palstasta tissiketjun aikoihin! Mutta hoksasin että yhdessä lukuisista mahakuvistani oli tissit esillä.. En kylläkään puristellut niitä!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Niin ja mun tissit ei ollu esillä tissiketjussa .... tai jos oli niin ei niitä näkynyt =)
kai kuva kuitenkin oli peilin kautta otettu??Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Mie en vielä edes tienny koko palstasta tissiketjun aikoihin! Mutta hoksasin että yhdessä lukuisista mahakuvistani oli tissit esillä.. En kylläkään puristellut niitä!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Niin ja mun tissit ei ollu esillä tissiketjussa .... tai jos oli niin ei niitä näkynyt =)
No ei sekään täsmää.. :/ Kaikki mun kuvat on miehen ottamia...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:kai kuva kuitenkin oli peilin kautta otettu??
Oletin että äänekkäimmistä.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mutta keistä kolmesta oli kyse??Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Voihan niitäkin tietty puristella.Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Mä olen sentään AA- tai jopa A-kuppinen!!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mun kohdalla se voi johtua siitä, kun mä olen lauta....
Vähän harmittaa, kun olen tehnyt sellaisen periaatepäätöksen, etten laita sellaisia kuvia ja nyt joku harmaa on niitä kuitenkin useammasta kuvapinosta löytänyt. :/