Palstan tyhmimpiä neuvoja kasaan

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Ihan ot, sori
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
-Lasta ei saa kehua.
En löytänyt sitä ninatt:n ketjua, mutta itse opiskelen lapsen kehityksentukemista ja kehuminen on TODELLA tärkeää lapselle. Pitäskö tt:n kirjoittaa meille uudet koulukirjat, vois olla aika mielenkiintoista kun veis hyväksyttäväski :whistle:
 
noniin
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
-Lasta ei saa jättää yksin kotiin kun käy baarissa

*muoks* -Lapsen asioista ei saa kysyä opettajalta, jos lapsi on lentänyt tunnilta pihalle, vaikka olis open moga :whistle:
ymmärsitköhän sä nyt väärin tän ketjun tarkotuksen???

meinaan toi eka neuvo... ei todellakaan ole tyhmä vaan senhän jo lakikin kieltää, sehän on heitteillejättö.

 
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
-Lasta ei saa jättää yksin kotiin kun käy baarissa

*muoks* -Lapsen asioista ei saa kysyä opettajalta, jos lapsi on lentänyt tunnilta pihalle, vaikka olis open moga :whistle:
:eek: oh tota :eek:??
joo näin palstalla mut lytättiin lyttyyn, kun kyselin opettajalta miks lapsi on laitettu luokasta käytävälle kesken tunnin, ja lapsi ei ite tiennyt syytä :whistle:
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja noniin:
meinaan toi eka neuvo... ei todellakaan ole tyhmä vaan senhän jo lakikin kieltää, sehän on heitteillejättö.
riippuu myös lapsen iästä jonka sinne kotiin jättää, vai eikä 17v ikästä saa jättää yksin kotiin jos lähtee kuppilaan ite?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
-Lasta ei saa jättää yksin kotiin kun käy baarissa

*muoks* -Lapsen asioista ei saa kysyä opettajalta, jos lapsi on lentänyt tunnilta pihalle, vaikka olis open moga :whistle:
:eek: oh tota :eek:??
joo näin palstalla mut lytättiin lyttyyn, kun kyselin opettajalta miks lapsi on laitettu luokasta käytävälle kesken tunnin, ja lapsi ei ite tiennyt syytä :whistle:
Eiköhän tuo edellinen kommentti ollu tarkotettu tuohon "Lasta ei saa jättää yksin kotiin kun käy baarissa". Et kai ymmärtänyt koko ketjua?
 
:o
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
-Lasta ei saa jättää yksin kotiin kun käy baarissa

*muoks* -Lapsen asioista ei saa kysyä opettajalta, jos lapsi on lentänyt tunnilta pihalle, vaikka olis open moga :whistle:
:eek: oh tota :eek:??
joo näin palstalla mut lytättiin lyttyyn, kun kyselin opettajalta miks lapsi on laitettu luokasta käytävälle kesken tunnin, ja lapsi ei ite tiennyt syytä :whistle:
No minä kyllä kummastelen tuota ekaa, et lasta ei saa jättää yksin kun menee baariin kun se ei minusta ole ihan ketjun mukainen tyhmä neuvo.
 
noo
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Jos joku valittaa rahattomuutta neuvona on hae töitä.
sehän on hyvä neuvo, jos on työkykynen ihminen niin ainahan kannattaa yrittää hakea töitä... Töistähän sitä rahaa saa...

Mutta tosiaan jos ei ole löytyny töitä niin sitten on kyllä niin urpoa tulla aukomaan että mee töihin... ihan ku kaikki tahallaan olis työttömänä p*rsauki kotona...
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
No minä kyllä kummastelen tuota ekaa, et lasta ei saa jättää yksin kun menee baariin kun se ei minusta ole ihan ketjun mukainen tyhmä neuvo.
Mä käsitin tuon sillä tavalla, että tuo on itsestäänselvyys, joten miks jotku siittä jankuttaa koko ajan? Sama ku hauki on kala!
 
Alkuperäinen kirjoittaja noo:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Jos joku valittaa rahattomuutta neuvona on hae töitä.
sehän on hyvä neuvo, jos on työkykynen ihminen niin ainahan kannattaa yrittää hakea töitä... Töistähän sitä rahaa saa...

Mutta tosiaan jos ei ole löytyny töitä niin sitten on kyllä niin urpoa tulla aukomaan että mee töihin... ihan ku kaikki tahallaan olis työttömänä p*rsauki kotona...
Just tarkoitan tuota,että ihminen on työtön ja hakee töitä.

Ja neuvo tulee riippumatta onko vastasyntyneen kanssa...
 
:o
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
No minä kyllä kummastelen tuota ekaa, et lasta ei saa jättää yksin kun menee baariin kun se ei minusta ole ihan ketjun mukainen tyhmä neuvo.
Mä käsitin tuon sillä tavalla, että tuo on itsestäänselvyys, joten miks jotku siittä jankuttaa koko ajan? Sama ku hauki on kala!
Siitä on palstalla syytä kertoa aina uudestaan kun täällä on aina uusia todella toistaitoisia vanhempia jotka ihan oikeesti luulee että on ok vaikka jättää vauva nukkumaan ja mennä paikalliseen dokaamaan :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja :o:
No minä kyllä kummastelen tuota ekaa, et lasta ei saa jättää yksin kun menee baariin kun se ei minusta ole ihan ketjun mukainen tyhmä neuvo.
Mä käsitin tuon sillä tavalla, että tuo on itsestäänselvyys, joten miks jotku siittä jankuttaa koko ajan? Sama ku hauki on kala!
Siitä on palstalla syytä kertoa aina uudestaan kun täällä on aina uusia todella toistaitoisia vanhempia jotka ihan oikeesti luulee että on ok vaikka jättää vauva nukkumaan ja mennä paikalliseen dokaamaan :(
ja näistä älynväläyksistä saaki lukea lehdistä aina tasasin väliajoin :(

 
noniin
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja noniin:
meinaan toi eka neuvo... ei todellakaan ole tyhmä vaan senhän jo lakikin kieltää, sehän on heitteillejättö.
Jos syöttää kurkkua?
no älähän nyt vääristele. olisit tähän lainaukseen ottanu myös sen mitä itse lainasin. eli se nannaihanan viesti jossa se eka neuvo (johon myös mun kommenttini perustuu) oli että lasta ei saa jättää yksin kotiin kun lähtee baariin...

 
:o
Vauvaa voi imettää vaikka jois 10 puolen litran siideriä, se alkoholi maidossa on vastaava kuin antais d-tippoja vauvalle. Näitäki "toooosi hyviä" neuvoja saa palstalta lähes joka pe-la ilta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Jos joku valittaa rahattomuutta neuvona on hae töitä.
tää on ärsyttävin kun koko ajan töitä haussa, mutku ei löydy ja sit pitäis työn perässä ison perheen kanssa muuttaa toiselle puolelle suomea pois tukiverkoista ja ystävistä
 

Yhteistyössä