Palstan suurin uutinen vuonna 2012?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jaiks";27793216]Vakava sosiaalitapaus, ja mikä hänen nimimerkkinsä sitten myöhemmin olikaan, kuoli.[/QUOTE]

Aha, en ole huomannut kyseistä nikkiä. :(

Voisin nokittaa (tosin en ollenkaan varmana "ylityksestä", koska palstavuosi on ollut hyvä) , mutta jääköön "uutinen" ensi vuodelle.
:D

Ahaa. Mummeliisan "uutiset" ovat aina tyyliin "Esikoinen lähti Kiinaan mainostamaan tuotteitaan", "Wilman kuulo on heikentynyt", "Heikin työsuhdetta jatketaan", "Matkustamme appivanhempien kanssa kesällä ehkä Lahteen".

Vai onko kenelläkään muistissa jotain "oikeaa" uutista Mummeliisalta?

[QUOTE="vieras";27795213]Ahaa. Mummeliisan "uutiset" ovat aina tyyliin "Esikoinen lähti Kiinaan mainostamaan tuotteitaan", "Wilman kuulo on heikentynyt", "Heikin työsuhdetta jatketaan", "Matkustamme appivanhempien kanssa kesällä ehkä Lahteen".

Vai onko kenelläkään muistissa jotain "oikeaa" uutista Mummeliisalta?[/QUOTE]

Samaa mieltä tästä. Varmasti ovat tosielämässä oikein mielenkiintoisia uutisia,mutta palstamittakaavassa melko normipäivä-kamaa...

[QUOTE="vieras";27794898]Ne olen jo unohtanut aikoja sitten. :D Vain sinunlaisesi jaksaa muistuttaa niistä.[/QUOTE]

Minunlaiseni... hieno homma että alat minua syyttelemään kun kirjoitin vain siitä mitä olen havainnut. Eli vähän väliä joku tekee aloituksia Venakosta tai hänen tekemisistään.
Hyvää uutta vuotta sullekin vaikka tuskin tulee hyvä kun olet noin ilkeä.

[QUOTE="vieras";27795213]Ahaa. Mummeliisan "uutiset" ovat aina tyyliin "Esikoinen lähti Kiinaan mainostamaan tuotteitaan", "Wilman kuulo on heikentynyt", "Heikin työsuhdetta jatketaan", "Matkustamme appivanhempien kanssa kesällä ehkä Lahteen".

Sanoi olevansa bi.

Taidat olla aika ahkera ja omistautunut blogilukija, kun ainakaan kahta noista aiheista ei ole palstalla edes sivuttu?

:D

• Tykkää
Reactions: Neydan ja lissukka.
[QUOTE="vieras";27791191]Mun mielestä vrs:n purkaus ja totuuden laukominen tytsistä ja heidän kuvioistaan. Ihan kuin olis kaunareita katsonut... :D[/QUOTE]

Mitä mitä mitä??
Kertokaapa tästä lisää kiitos! :)