Palstan suurin uutinen vuonna 2012?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ehkä palstan isoin uutinen, mutta olikos se 2012 keväällä kun Sporttismama vai mikälie kiitti palstalaisia hyvästä materiaalista miehensä tutkimukseen/graduun tms. Siitä tuli aika pitkä ja närkästynyt ketju.

Muita mieleenjääneitä juttuja:
Vrs-tytsi-ninaTT-ketju oli aika kummallinen.

Prinsessat ja paheksujat-ketjun poisto tuntui olevan monelle tiukka paikka.

Pikkukaupunkilaisen avioliiton muutokset jäi mieleen ja tietysti päinvastaisena ihanana uutisena D&A-liitto ja vauvauutinen.

Milannan erilaiset seikkailut, en niitä kovin aktiivisesti lukenut mutta sen verran ahkerasti niihin muissakin ketjuissa viitattiin ettei täysin pimennossa olisi voinut pysyä.

Vaikea sanoa mikä oli suurin uutinen, viihdettä ja vipinää on ainakin riittänyt.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Zucchini
[QUOTE="vieras";27796633]Namppis, olinkin jo unohtanut tuon sporttismama-keissin. Se oli kyllä outoa, ja jotenkin huvittavaa. :D[/QUOTE]

Juu, jokseenkin hämmentävä tapaus. Vieläkään en oo päättänyt oliko kyseessä trolli vai mikä :D

[QUOTE="vieras";27796620]Ei uskalleta kertoa, jokainen ketju aiheesta on poistettu. Tytsillä vissiin niin hyvät välit modeihin tjtn... ;)[/QUOTE]

Tai kuuluiskohan ihan palstan sääntöihin, ettei haukuta muita kirjoittelijoita. ;)

[QUOTE="mirkku";27796538]Mä veikkaan että Mummeliisan paljastus tulee olemaan vuoden 2013 paras :D[/QUOTE]

Jep, "uutisankka" oli jotain, hyvin hyvin, mieleenpainuvaa.

Eikö sinunkin mielestäsi?

:)

[QUOTE="vieras";27796633]Namppis, olinkin jo unohtanut tuon sporttismama-keissin. Se oli kyllä outoa, ja jotenkin huvittavaa. :D[/QUOTE]

Ja minä olen edelleen ihan varma, että sporttismamma on palannut eri nikillä..

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27797444:
olis kuule aika tyhjää tällä palstalla jos tuo otettais tosissaan. :rolleyes:

pieni viihdyttävä vittuilu ( tosin se, mitä se kullekin on, onkin jo tulkintakysymys)
on kuitenkin eriasia, kuin todellinen henkilökohtaisuuksiin ja asiattomuuksiin meneminen.