M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä mitä mitä??
Kertokaapa tästä lisää kiitos!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27796938:Ja minä olen edelleen ihan varma, että sporttismamma on palannut eri nikillä..
Tai kuuluiskohan ihan palstan sääntöihin, ettei haukuta muita kirjoittelijoita.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27797444:olis kuule aika tyhjää tällä palstalla jos tuo otettais tosissaan.![]()
pieni viihdyttävä vittuilu ( tosin se, mitä se kullekin on, onkin jo tulkintakysymys)
on kuitenkin eriasia, kuin todellinen henkilökohtaisuuksiin ja asiattomuuksiin meneminen.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27797473:tarviiko sitä täällä sitten omalla naamalla esiintyä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27797473:tarviiko sitä täällä sitten omalla naamalla esiintyä.![]()
Helppo se on päättömän huudella...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27797494:jos totta puhutaan niin olen mä oman naamani tälää palstalla näyttäny. melkein 20 sekuntia oli joskus jossain kuvaketjussa.![]()
Älä nyt romuta uskomusta että olet oikeasti päätön![]()
ei. :xmas:
Enkä ikinä esiintyiskään.
Mutta kuten sanottu sen ns. viihdyttävän vittuilun voi mieltää niin monin tavoin.
- pelle:saint:.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27797523:se pelle muuten lopetti tuon viestiensä allekirjottamisen tolla nimellä.![]()
mä olin sen tänään näkevinäni...
Tai kuuluiskohan ihan palstan sääntöihin, ettei haukuta muita kirjoittelijoita.![]()