Palstan suurin uutinen vuonna 2012?

  • Viestiketjun aloittaja Trilla
  • Ensimmäinen viesti
Professional Griefer
En osaa nimetä yhtä, kun niitä sekoiluja on niin monta. Mut itselleni on tullut jännänä uutisena se, miten tällä palstalla ne "akateemisimmat ja suvaitsevaisimmat uniikit lumihiutaleet" on osoittautunut oikeasti umpimielisiksi, ilkeiksi ja kyvyttömiksi jatkaa keakustelua kuin 'heidän pitäisi', jos saavatkin pätevän vastustajan. Yms.

Palsta on ollut tänä vuonna erittäin viihdyttävä, raivostuttava ja hauska. Monien uutisten puolesta on saanut tuntea aitoa iloa, toisinaan suruakin.

Kiitos taas tästä vuodesta. :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27791191]Mun mielestä vrs:n purkaus ja totuuden laukominen tytsistä ja heidän kuvioistaan. Ihan kuin olis kaunareita katsonut... :D[/QUOTE]

Se oli aika järkyttävää ja sitten se kun venakon "mies" täällä kirjotteli..
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27791219]Se oli aika järkyttävää ja sitten se kun venakon "mies" täällä kirjotteli..[/QUOTE]

Voisko joku tehdä yhteenvedon siitä vrs tytsi hommasta? Mä missasin sen enkä oo oikein päässy kärryille vaikka kuinka yrittänyt rivien välistä lukea. Hitto että mä oon säälittävä kun tällainen jää oikeesti vaivaamaan :D
 
Professional Griefer
[QUOTE="vieras";27791236]Voisko joku tehdä yhteenvedon siitä vrs tytsi hommasta? Mä missasin sen enkä oo oikein päässy kärryille vaikka kuinka yrittänyt rivien välistä lukea. Hitto että mä oon säälittävä kun tällainen jää oikeesti vaivaamaan :D[/QUOTE]

No nimenomaan! :D
Pitikin olla koulussa sinä iltana. Saatana.
 

Yhteistyössä