Palstan miehet.. kymyksiä teille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja up&go
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

up&go

Jäsen
17.08.2012
332
0
16
Etelä
Tuli yhtäkkiä mieleen, että millaisia miehiä täällä on keskustelemassa.. Itse en tunne ketään miestä jonka voisin kuvitella olevan kiinostunut palstailusta.

Sen verran mielikuvaa minulla on, että muutama isäihminen täällä ainakin on.

Miten siis kuvailisitte itseänne? Tykkäättekö myös lukea kirjoja? Tuo voi olla outo kysymys, mutta kun oma mieheni ei lue. Eikä palstaile tai muutenkaan paljon juttele fb:ssä ihmisten kanssa niin mietin onko niillä jotain yhteyttä :D

niin ja missä välissä käytte palstalla, töissä, kotona..?

[QUOTE="the";27129138]Aloittaja ei varmaan tunne siis yhtään korkeasti koulutettua miestä?[/QUOTE]

No empä oikeastaan.. Tai on mulla vielä tuttuja opiskelemassa, mutta ei ole tullut heiltä kysyttyä asiasta.

[QUOTE="mies";27129162]Luen kirjoja ja kirjoitan asiaa. Täällä lähinnä tuuletan päätäni ja opiskelen naisten ajattelumalleja.[/QUOTE]

Oletko siis sinkku? Ajattelisin, että parisuhteessa oleva saa naisen ajattelumallista tarpeekseen päivän aikana ilman palstaakin ;)

Aiemmin luin paljon, nykyään siihen ei tahdo riittää aika. Palstailen välillä mistä sattuu, joskus jopa kauppareissulla.

Olen optimistinen, avoin ja on minua sanottu 'jalat irti maasta'-tyypiksikin :p Kuitenkin enemmän järki kuin tunneihminen.

Aiemmin luin paljon, nykyään siihen ei tahdo riittää aika. Palstailen välillä mistä sattuu, joskus jopa kauppareissulla.

Olen optimistinen, avoin ja on minua sanottu 'jalat irti maasta'-tyypiksikin :p Kuitenkin enemmän järki kuin tunneihminen.

Oeltko muuten yli 30? Jotenkin mieltäisin, että alle 30miehet eivät palstaile. Mistäköhän johtuu.. ehkä ajattelen heidän olevan vielä poikia sisäisesti :D

Tuli yhtäkkiä mieleen, että millaisia miehiä täällä on keskustelemassa.. Itse en tunne ketään miestä jonka voisin kuvitella olevan kiinostunut palstailusta.

Sen verran mielikuvaa minulla on, että muutama isäihminen täällä ainakin on.

Miten siis kuvailisitte itseänne? Tykkäättekö myös lukea kirjoja? Tuo voi olla outo kysymys, mutta kun oma mieheni ei lue. Eikä palstaile tai muutenkaan paljon juttele fb:ssä ihmisten kanssa niin mietin onko niillä jotain yhteyttä :D

niin ja missä välissä käytte palstalla, töissä, kotona..?

Impulsiivinen, perheelleen omistautuva, perus positiivinen ja yhtäaikaa laiska ja ahkera. Kahden teinin isä.
En juurikaan lue, kun ei aika/energia tahdo riittää, mutta lehtiä kyllä tulee kyllä luettua.

Palstailen pääasiassa kotona, töissä ei kerkiä.

Olen alle 30, täysin tunneihminen. Yliopistotutkinnon suorittanut, työelämässä ja vakituisessa parisuhteessa. Vielä lapseton. Vaikea sanoa yksittäistä syytä palstailulle. Käyn myös muilla palstoilla, joissa keskustellaan laajalla skaalalla eri asioista. Uskon kuitenkin, että koulutustaustani ja tunnepitoisuuteni on merkittävänä tekijänä sille, että viihdyn myös kaksplussalla.

Olen kahden lapsen isä, jo 42v. Lapset 7v ja 4v pojat. Lapsiin liittyvät asiat toivat palstalla, koska olen vastannut lastenhoidosta ehkä hiukkasen keskivertomiestä enemmän. Osin johtui siitä, että olin työttömänä sopivaan aikaan.

Tuli sitten aika ajoin vierailtua palstalla enemmän tai vähemmän. Nettisäädän muutenkin jonkun verran, tosin en Facebookissa. Olen sielläkin kirjoilla, mutta en pidä siitä meiningistä. Kirjoja luen joskus enemmän, joskus vähemmän. Kyllä niitä elämän aikana kohtuullisen paljon on tullut luettua.

Tykkään hyvistä keskusteluista. Ennen vanhaan saatoin juuttua keskustelemaan melkein kenen tahansa kanssa, mutta nyt pyrin välttelemään keskusteluja uskovaisten, rasistien, homofoobikkojen tai muuten ahdasmielisten kanssa. Toki tällaistenkin ihmisten kanssa voi niitä näitä jutustella. Nuorempana tuli väännettyä ihan liikaa ja tulos oli aina sama.

Jotain tommosta

Kiitoksia, Jotenkin olen mieltänyt palstalla kirjoittelevan miehen juurikin koulutetuksi. En siis sellaiseksi joka viettää äijien kanssa peli-iltaa matsia katsoen ja kaljaa juoden. Voin tietty olla väärässäkin :)
Ja juu kuvittelen myös, että ne koulutetut ei vietä äijäiltoja vaan illat menee töiden parissa..

Ma olen ulomailla asuva suomalainen.Mulla on kolme aikuista lasta .kouluista joita olen kaynyt voisin mainita hard knoks.
Olen hitsari ammatiltani tallakertaa ja kayn tyossa 7 paivaa 12 tuntia paiva ja 7 paivaa vapaata.
Olen oppinut paljon uutta mita suomalaisuus on ja kuinka suomalaiset kayttaytyy taman palstailun valityksella.

48 v insinööri en lue kirjoja, juon kaljaa joskus jopa viinaa en käy vieraissa ja olen vain kerran eronnu ja 5 lasta 4 v - 23 v ikäisiä.

Ero aikoinaan toi minut tänne keskustelemaan ja ottaamaan selvää mitä pettävän pienten lasten äidin päässä liikkuu. Ei se vastaus kyllä täältäkään tullut silloin eikä sen jälkeen.

Joskus käyn täällä edelleen ihmettelemässä naisten logiikka ja sen puuttuminen.

Kahden pienen lapsen yh-iskä,en kauheasti jouda nykyään lukemaan muuta kuin aikakausilehtiä seiskat, hymyt, metsästysjakalastus tyylisiä julkaisuja :)
Palstalle tulin reilu vuosi sitten kun ihmettelin että lapsen 3v neuvolassa ei rokotettu ja kun googletin niin yllätys miltä palstalta asiaan tuli selvennyt.

Tavallinen mies olen, 175cm pitkä, harteikas, hieman vatsaa jo tullut :D Pidän kaikeasta mitkä liittyy tieteeseen ja polttomoottoreihin, lasten kanssa luonossa liikkumista unohtamatta. Harrastelen kamppailulajeja ja hieman rautaa nostelen, varjoliitämässä käyn miten antaa aika myöden, tosin lasten kanssa menee kaikki aika niin paljoa jouda harrastamaan :) kolmatta tutkintoa opiskelen parhaillaan, eronnut ja lapsien kanssa asustelen kolmistaan. Hieman olen kovapäinen Saamelainen mies ja horoskoopiltani Oinas.

Lisätään nyt vielä..

Alkoholia otan kohtuudella, tupakkaa en polta. Tulee baarissa käytyä olusella kun lapset ovat äidillään kyläilemässä, eikä ne vaparitreenien jälkeiset äijien iltamatkaan outoja ole :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiitoksia, Jotenkin olen mieltänyt palstalla kirjoittelevan miehen juurikin koulutetuksi. En siis sellaiseksi joka viettää äijien kanssa peli-iltaa matsia katsoen ja kaljaa juoden. Voin tietty olla väärässäkin :)
Ja juu kuvittelen myös, että ne koulutetut ei vietä äijäiltoja vaan illat menee töiden parissa..

Juu, oon ollu huomaavinani, että palstalla suuri keskittymä korkeasti koulutettuja miehiä ja toisaalta poliittisia aktiiveja.

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Semmoisissa nuorten aikuisten työssäkäyvissä piireissä :) duunareita. Sitten on myös niitä jotka vielä opiskelee. Oikeestaan vain pari korkeammmin koulutettua naista. Lapsiperheitä.
Mutta johtuen ehkä siitä etten itse ole kovin tietoviisas tai paljon kouluja käynyt jää juttujen aiheet vähän vähiksi jos niistä pitäisi puhua. Tai ainakin yhdessä kaveripiirissä olen aina heti pihalla keskustelusta kun se kääntyy johonkin bisnesmaailman terminologiaan :D

Lähinnä jää siis puuttumaan se "todella viisaiden" seura :D
mutta paljon varmaan vaikuttaa se, että on pieniä lapsia minkätyyppisessä seurassa sitä edes kerkiää aikaansa viettämään.
Niin ja paljon vietämme aikaa perheidemme kanssa. Siis miehen ja minun vanhempien ja sisarusten. Ulkoillaan ja hengaillaan heidän kotonaan yms.

Semmoisissa nuorten aikuisten työssäkäyvissä piireissä :) duunareita. Sitten on myös niitä jotka vielä opiskelee. Oikeestaan vain pari korkeammmin koulutettua naista. Lapsiperheitä.
Mutta johtuen ehkä siitä etten itse ole kovin tietoviisas tai paljon kouluja käynyt jää juttujen aiheet vähän vähiksi jos niistä pitäisi puhua. Tai ainakin yhdessä kaveripiirissä olen aina heti pihalla keskustelusta kun se kääntyy johonkin bisnesmaailman terminologiaan :D

Aivan, ei kaikki koulutetut ja akteemiset ihmiset jaksa kauaa teeskennellä selkäsuorassa kävelevää hienostoihmistä :D

Mulla on pojalla kummina tippainssi ja kaveripiiriin kuuluu muutamia maistereita niin samallai juhlivat ja liikkuvat kuin muutkin porukassa. Joskus polkupyörillä lähdetty lähibaariin oluelle kun ei jaksanyt lähteä kaupungille jonottamaan yökerhoon. Näistä maistereista kaksi on kolmekymppisiä mukavan näköisiä naisia ja saattavat joskus vetää vain vanhat farkut ja T-paidan päälleen kun lähtevät iltaa viettämään :)

Normaali 31 v. Mies. Avoliitossa yksi yhteinen lapsi, kaksi tuli kaupan päälle. Luen kirjoja suomalaisia dekkareita yleensä myös sotahistoria kiinnostaa. Olen kokki ammatiltani. Jääkiekko on rakkain laji jota myös itse pelasin sm-tasolla mutta paikat hajosi. Poika jatkaa isänsä jalan jäljissä ja siinä se vapaa aika meneekin. Luonto on lähellä joten tulee sieniä poimittua ja liikuttua luonnossa paljon. Myös kalastan. Olen myös mustana mutta ei jaksa aina kirjautua.

40v 183/75 vaalea, komia, terve uros. pari muksua 7v ja 5v. Insinööri, sporttinenkin, pari suomen mestaruutta tilillä. Lähinnä iltaisin aikaa kuluttamassa jos muuta tekemistä ei ole.
Tietysti luetaan kaikkea mitä vastaan tulee.

Yhteistyössä