Palstan komein nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Juu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No voihan... mistä arvasit että toisen miehen?? Oonks mä ny niinku jääny kii, vai miten tää ny meni... voisko tän nyt viel jotenkii korjata... vaikka sillä, et "se oli täällä jo, kun mä tulin"? :D :D

No ollaanhan me jo niin pitkään tunnettu että pitää tietää jo toinen :laugh:

kyl toi vähän auttaa toi lause... mut joudut kyl tekeen viel jotain extraa :p

No ollaanhan me jo niin pitkään tunnettu että pitää tietää jo toinen :laugh:

kyl toi vähän auttaa toi lause... mut joudut kyl tekeen viel jotain extraa :p

No totta kyl, kyllähän sä mut jo tunnet :D :D

Hmm, mitäköhän se sitte olis... pitääkö mun perustaa ihan oma "Kepsis- fanit"- ketju, missä kaikki palstan naiset saa taas kehua sua? Saadaan joku kolkkaamaan sut dildolla taas :D :D Vai miten se meni? :P

No totta kyl, kyllähän sä mut jo tunnet :D :D

Hmm, mitäköhän se sitte olis... pitääkö mun perustaa ihan oma "Kepsis- fanit"- ketju, missä kaikki palstan naiset saa taas kehua sua? Saadaan joku kolkkaamaan sut dildolla taas :D :D Vai miten se meni? :P

vähän epistä tommone et harmaana stalkkaa :D ei kiitos mitää ketjuja mulle, nolostuu sellasista.
ja mitennii kehuu? minuahan just ja just sietää :D

vähän epistä tommone et harmaana stalkkaa :D ei kiitos mitää ketjuja mulle, nolostuu sellasista.
ja mitennii kehuu? minuahan just ja just sietää :D

Ja minähän kirjotan harmaana siellä, missä niin voi tehdä, mähän sanoin, että pikkusen mysteeri olla pittää ;) Muilla palstoilla sitten nimimerkillä :) Mut jos mä lupaan, että oon aina sama harmaa :P, ni eikö se oo vähä sama, ku ois kirjautunu? JOOOKOOO? :D

Äläkä nyt Kepsuli oo noin vaatimaton, ihquhan sie oot! <3

Ja minähän kirjotan harmaana siellä, missä niin voi tehdä, mähän sanoin, että pikkusen mysteeri olla pittää ;) Muilla palstoilla sitten nimimerkillä :) Mut jos mä lupaan, että oon aina sama harmaa :P, ni eikö se oo vähä sama, ku ois kirjautunu? JOOOKOOO? :D

Äläkä nyt Kepsuli oo noin vaatimaton, ihquhan sie oot! <3

No kai mun on tähän tyydyttävä, eipä mulla valinnanvaraa ole :laugh:

Ei taida olla :D Ja pelkään pahinta, että kohta mun on taas jätettävä sut... vieläpä sen samaisen toisen miehen takia :D Mutta mä palaan... <3
*Pelkää korvauksien sillä välin kasvavan jo ylitsepääsemättömiksi... tai ehkä sä oot ehtiny sit jo hylkäämään mut?? :O :( *

Korvaukset kasvaa joo, ehken kohta sen verran isot että vaatii erityisiä toimenpiteitä :D
Ja vielä saman miehen takia, tää taitaa olla vakavaa, niisk, mut mä kestän kuin mies ja itken kuin pikkutyttö :laugh:

pitäs itekki tästä liueta pikkuhiljaa, pyykkääminen on niiiiin kivaa...

Korvaukset kasvaa joo, ehken kohta sen verran isot että vaatii erityisiä toimenpiteitä :D
Ja vielä saman miehen takia, tää taitaa olla vakavaa, niisk, mut mä kestän kuin mies ja itken kuin pikkutyttö :laugh:

pitäs itekki tästä liueta pikkuhiljaa, pyykkääminen on niiiiin kivaa...

:D :D Joo, tää on vakavaa, se mies pitää ruokkia! :D

Uijui, pyykkäävä mies... ne, jotka epäilee sua naiseks, saa tästä nyt lisävahvistusta epäilyilleen! ;) Ja vielä itkee, ku pikkutyttö! No, onneks MÄ tunnen sut! :D:D

:D :D Joo, tää on vakavaa, se mies pitää ruokkia! :D

Uijui, pyykkäävä mies... ne, jotka epäilee sua naiseks, saa tästä nyt lisävahvistusta epäilyilleen! ;) Ja vielä itkee, ku pikkutyttö! No, onneks MÄ tunnen sut! :D:D

No kyl ruokaa pitää saada, äkkiä sitten kokkaamaan siitä, ni minäkin maltan tästä sitten mennä hoitamaan huushollia :D

Joo, essu päälle vaan, se sukupuolenvaihdosleikkaus vaan pitäisi varata että ei sitten petä kenenkään odotuksia :D

Mun mieltä rauhoittaa kun täällä on edes yksi joka tuntee mut :laugh: illemmalla sit elokuvaa ja jotain syömistä? pääset korvaamaan sun velkojas ;)

No kyl ruokaa pitää saada, äkkiä sitten kokkaamaan siitä, ni minäkin maltan tästä sitten mennä hoitamaan huushollia :D

Joo, essu päälle vaan, se sukupuolenvaihdosleikkaus vaan pitäisi varata että ei sitten petä kenenkään odotuksia :D

Mun mieltä rauhoittaa kun täällä on edes yksi joka tuntee mut :laugh: illemmalla sit elokuvaa ja jotain syömistä? pääset korvaamaan sun velkojas ;)

:D Juuh, mikäs elokuva sieltä tulee? Tähän väliin on ehkä pakko tehdä ISO PALJASTUS: Eilen illalla mä jätin sut sen toisen miehen lisäks MYÖS Wesley Snipesin takia :D :D * Miettii, mitenköhän tästä paljastuksesta selviää?! :O *

:D Juuh, mikäs elokuva sieltä tulee? Tähän väliin on ehkä pakko tehdä ISO PALJASTUS: Eilen illalla mä jätin sut sen toisen miehen lisäks MYÖS Wesley Snipesin takia :D :D * Miettii, mitenköhän tästä paljastuksesta selviää?! :O *

ettäs kehtaat, olis EDES ollut Steven Seagal... Tai Clint Eastwood, jopa Sean Connery...

Mulla ois tosa tollattiis Inception kattomati, jos maistuu.

p.s. soon sitten köysi ja piiska illalla sohvan takana odottamassa leffanloppua, velkojen maksun aika lähenee...

Yhteistyössä