K
Kepsis
Vieras
Mä oon vähän mustis![]()
onks tää se kohta mis sanotaan "en mä tunne tota, se oli täällä ku mä tulin" ?
:hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä oon vähän mustis![]()
huamen sit joudut kyl korvaan tän kaiken menetyksen tälle illalle... mä olen herkkä mies...
Te kyyhkyläiset veitte tän ketjun nyt ihan raiteiltaan.![]()
![]()
Ihana tuo kiukkuhymiö! Anteeks, ei ollu tarkotus viedä ketjua sivuraiteille
![]()
onks tää se kohta mis sanotaan "en mä tunne tota, se oli täällä ku mä tulin" ?
:hug:
mysteerinen kielen näyttäjä-harmaa on palannut <3
<3 Pitää sitä nyt hiukan mysteeri olla!![]()
Ja sä reppana tietty ootit koko yön?![]()
![]()
no tietty, koko aamukin ollu tosi kurjaa oottamista
Arvasin! Mutta jotain vehkeilyä täällä Aatamin akan kanssa kuitenki saanu aikaseks mun selän takana?![]()
Eläs ala huuteleen, ite jätit mut, ja vielä toisen miehen takia !![]()
No voihan... mistä arvasit että toisen miehen?? Oonks mä ny niinku jääny kii, vai miten tää ny meni... voisko tän nyt viel jotenkii korjata... vaikka sillä, et "se oli täällä jo, kun mä tulin"?![]()
![]()
No ollaanhan me jo niin pitkään tunnettu että pitää tietää jo toinen![]()
kyl toi vähän auttaa toi lause... mut joudut kyl tekeen viel jotain extraa![]()
No totta kyl, kyllähän sä mut jo tunnet![]()
![]()
Hmm, mitäköhän se sitte olis... pitääkö mun perustaa ihan oma "Kepsis- fanit"- ketju, missä kaikki palstan naiset saa taas kehua sua? Saadaan joku kolkkaamaan sut dildolla taas![]()
Vai miten se meni?
![]()
vähän epistä tommone et harmaana stalkkaaei kiitos mitää ketjuja mulle, nolostuu sellasista.
ja mitennii kehuu? minuahan just ja just sietää![]()
Ja minähän kirjotan harmaana siellä, missä niin voi tehdä, mähän sanoin, että pikkusen mysteeri olla pittääMuilla palstoilla sitten nimimerkillä
Mut jos mä lupaan, että oon aina sama harmaa
, ni eikö se oo vähä sama, ku ois kirjautunu? JOOOKOOO?
Äläkä nyt Kepsuli oo noin vaatimaton, ihquhan sie oot! <3
Ja lisäykseks viel edelliseen, et jos joku muu harmaa yrittäis varastaa mun:n, ni onneks sä TUNNET mut, ni tiedät varmasti, kuka mä niistä kaikista oon!
![]()
![]()
No kai mun on tähän tyydyttävä, eipä mulla valinnanvaraa ole![]()
Ei taida ollaJa pelkään pahinta, että kohta mun on taas jätettävä sut... vieläpä sen samaisen toisen miehen takia
Mutta mä palaan... <3
*Pelkää korvauksien sillä välin kasvavan jo ylitsepääsemättömiksi... tai ehkä sä oot ehtiny sit jo hylkäämään mut?? :O*
Korvaukset kasvaa joo, ehken kohta sen verran isot että vaatii erityisiä toimenpiteitä
Ja vielä saman miehen takia, tää taitaa olla vakavaa, niisk, mut mä kestän kuin mies ja itken kuin pikkutyttö
pitäs itekki tästä liueta pikkuhiljaa, pyykkääminen on niiiiin kivaa...
![]()
Joo, tää on vakavaa, se mies pitää ruokkia!
![]()
Uijui, pyykkäävä mies... ne, jotka epäilee sua naiseks, saa tästä nyt lisävahvistusta epäilyilleen!Ja vielä itkee, ku pikkutyttö! No, onneks MÄ tunnen sut!
![]()
No kyl ruokaa pitää saada, äkkiä sitten kokkaamaan siitä, ni minäkin maltan tästä sitten mennä hoitamaan huushollia
Joo, essu päälle vaan, se sukupuolenvaihdosleikkaus vaan pitäisi varata että ei sitten petä kenenkään odotuksia
Mun mieltä rauhoittaa kun täällä on edes yksi joka tuntee mutillemmalla sit elokuvaa ja jotain syömistä? pääset korvaamaan sun velkojas
![]()
Juuh, mikäs elokuva sieltä tulee? Tähän väliin on ehkä pakko tehdä ISO PALJASTUS: Eilen illalla mä jätin sut sen toisen miehen lisäks MYÖS Wesley Snipesin takia
![]()
* Miettii, mitenköhän tästä paljastuksesta selviää?! :O *